(galerie foto) Lacoste si Polaroid lanseaza o colectie de haine optimiste inspirate de fenomenul anilor ’80.
Brandul Polaroid isi continua proiectul de relansare printr-o colaborare cu Lacoste. Au creat o colectie-capsula in editie limitata inspirata de elementele vizuale care au definit fotografiile instant Polaroid.
Pe langa colectia „Lacoste x Polaroid” cu articole de imbracaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii, a fost lansata si o camera foto instant in editie limitata. Noul Polaroid va fi vandut pentru 150 de dolari in anumite magazine Lacoste din Soho si Melrose Place din New York si L.A. sau Macy’s.
Pentru articolele din noua colectie Lacoste x Polaroid, preturile se situeaza intre 50 si 285 de dolari, pot fi cumparate de pe site-ul Lacoste.
Cea mai spectaculoasa piesa este un hanorac inspirat de celebrul logo curcubeu al Polaroid din primul film color instant dezvoltat in 1963. Colectia se concentreaza in jurul curcubeului prin tinute uni in nuante de albastru, vede, galben, portocaliu si rosu. Exista faimoasele tricouri polo dar si hanorace, pantaloni sport, rochii polo, camasi supradimensionate, adidasi, ceasuri, lenjerie intima si rucsaci. Bineinteles, toate includ crocodilul Lacoste si un simbol al Polaroid.
Campania de promovare a fost creata de fotograful Simon Schmit alaturi de agentie franceza BETC. Au invitat dansatori si patinatori francezi sa isi exprime „bucuria, indrazneala si libertatea” in crearea unui film realizat din instantanee. Sedinta foto a avut loc pe o platforma industriala din portul Marsilia.
Pentru a promova colaborarea celor doua branduri, va fi deschisa o expozitie cu fotografii realizate de Ellen von Unwerth, una dintre cele mai bine cotate artiste foto din lume.
Colectia va fi promovata si printr-o experienta asemanatoare unei galerii de arta realizata impreuna cu Ellen von Unwerth. Au fost create 30 de fotografii care vor fi expuse timp de sase saptamani la Lacoste SoHo si Melrose Place. Imaginile create si filmate cu aparatul Polaroid 600 combina estetica feminista si colorata a lui von Unwerth cu spiritul sportiv si relaxat al colectiei Lacoste.
La inceputul lunii martie, Lacoste a colaborat cu Bruno Mars pentru o colectie inspirata din anii ’70, perioada care inspira o mare parte din muzica si videoclipurile artistului.
Colectia lansata la inceputul lunii martie include 25 de piese inspirate de alter ego-ul pasionat de moda al lui Mars – „Ricky Regal”. Este a doua colaborare a brandului cu o celebritate care nu provine din zona tenisului. Prima a fost in 2019 cu Tyler the Creator.
Ideea pentru o camera instant i-a venit lui Edwin Land in 1943 cand fiica lui i-a cerut sa vada o fotografie realizata cu aparatul inventat de acesta in 1937. Patru ani mai tarziu, a fost creata prima camera foto instant – Polaroid.
Devenind un simbol al generatiei anilor ’70-’80 cand detinea doua treimi din piata fotografiei instant, brandul a intrat intr-un con de umbra in urma aparitiei aparatelor digitale si a telefoanelor mobile. In 2017, a relansat camera „OneStep” care are un singur buton si poate fi folosita de oricine prin campania „Polaroid Originals”.
In luna martie a anului trecut, compania si-a refacut identitatea vizuala si a lansat o serie de camere cu un aspect mai rotunjit, inspirate de cultura Instagram. Logo-ul brandului si magazinele au fost regandit pentru a fi cat mai atragatoare din punct de vedere vizual pentru publicul tanar.
Pe masura ce nostalgia a devenit o tendinta care a dominat fiecare industrie creativa, reintoarcerea la vremuri in care amintirile erau surprinse pe film au redevenit populare.