O figurina LEGO devine o experienta interactiva pentru copiii pasionati de muzica si realitate augmentata. LEGO lanseaza si prima figurina DJ cu cariera muzicala.
Lego a lansat prima figurina dedicata experientei interactive de creare de continut pentru cei mici careimbina elemente LEGO, melodii si realitate augmentata. Cu ajutorul casei de productii Universal Music Group (UMG), grupul Lego a anuntat prima gama de produse LEGO® VIDIYO™, o experienta interactiva si inovatoare de creare de continut video cu ajutorul efectelor de tip BeatBoxes, Bandmates, Beatbits si AR.
Produsele au fost create pentru a pune in valoare si a extinde creativitatea si pasiunea pentru muzica a copiilor. Minifigurina LEGO care are deja o varianta umana, L.L.A.M.A, are deja un single de debut, „Shake”, care a fost creat de NE-YO, castigator a trei premii Grammy si Carmen DeLeon.
Efectele create cu ajutorul noii figurine creeaza se pot incarca in aplicatia dedicata, fiecare produs fiind creat special pentru a putea fi integrat in aplicatie, oferindu-le copiilor oportunitatea de a regiza, produce si juca in propriile videoclipuri. Fiecare figurina vine cu propriul gen muzical, ceea ce va ajuta la crearea mai multor elemente muzicale. Mai mult, fiecare minifigurina vine cu un element special BeatBits si doua aleatorii, pe a caror suprafata sunt imprimate mici coperte de album reprezentand efecte muzicale, miscari de dans si recuzita. Ele prind viata in momentul in care sunt scanate de aplicatie.
In acest moment, aplicatia dispune de aproximativ 30 de melodii ale artistilor din portofoliul UMG, melodii din topurile contemporane si cele clasice, urmand ca noi melodii sa fie adaugate constant.
De asemenea, in cadrul aplicatiei copiii pot pune bazele propriei trupe, pot alege vestimentatia, numele acesteia si coperte de album. Cu cat un copil petrece mai mult timp in aplicatie, cu atat poate castiga puncte pentru a debloca costume, accesorii, coreografii si diverse scene. Aplicatia nu poate fi folosita decat cu acordul parintilor, iar un moderator extern va avea grija de continutul video urcat pe platforma.
Pe langa lansarea noilor seturi pentru copii, Grupul LEGO si UMG lanseaza un nou artist, varianta umana a minifigurinei DJ Llama, din Tropicon BeatBox. DJ-ul si producatorul din Los Angeles abordeaza muzica si lumea intreaga intr-o maniera distractiva, plina de curiozitate si bucurie. Preturile pentru noile jucarii LEGO incep de la 99 lei.