Skip to content

De Pasti, Louis Vuitton lanseaza o geanta eleganta realizata in intregime din ciocolata si transforma luxul intr-o experienta comestibila.

Cu putin timp inainte de Pasti, Louis Vuitton lanseaza Chocolate Egg Bag, o reinterpretare comestibila a uneia dintre cele mai emblematice genti din istoria casei de moda. Este o creatie realizata initial de directorul de creatie Nicolas Ghesquière pentru colectia feminina primavara/vara 2019. Pentru aceasta primavara, a fost transformata intr-o experienta comestibila care redefineste granitele dintre moda si gastronomie.

Brandul a colaborat cu celebrul chef patiser Maxime Frédéric, pentru a lansa o colectie in editie limitata ce transforma simboluri recognoscibile in opere de arta gastronomica.

Iconica geanta Egg Bag este reinventata intr-o versiune spectaculoasa din ciocolata, pastrand fidel forma sculpturala si liniile futuriste ale modelului original. 

Exteriorul gentii este realizat din ciocolata neagra cu o concentratie de 70%, oferind o aroma intensa si profunda, in timp ce detaliile – manerele, cureaua si fermoarul – sunt recreate din ciocolata cu lapte de 40%, reflectand textura si culoarea pielii folosite in modelul original. 

Suprafata este embosata cu celebra monograma Louis Vuitton, fiecare detaliu este lucrat atent, asupra unui obiect de arta.

In interiorul gentii se afla o surpriza delicioasa: o tableta de ciocolata cu lapte de 40%, umpluta cu gianduia de alune de padure. 

Cantarind aproximativ un kilogram, Chocolate Egg Bag este o bijuterie disponibila exclusiv in anumite magazine din Europa, Asia si SUA la pretul de 225 de euro. Comenzile se pot face online si pot fi ridicate prin platforma Click & Collect. Printre magazinele cheie se numara Le Chocolat Maxime Frédéric din Paris sau Marina Bay Sands din Singapore.

Maxime Frédéric este chef patiser la Cheval Blanc Paris, fiind desemnat Pastry Chef of the Year in 2022 de prestigiosul ghid Gault & Millau. Este originar din Normandia si recunoscut pentru precizia si eleganta sa in arta deserturilor, fiind alegerea perfecta pentru a transforma un simbol al elegantei precum geanta LV intr-o experienta gastronomica inedita.

Pe langa Chocolate Egg Bag, piesa centrala a colectiei, Louis Vuitton propune si alte delicii de Paste, la fel de sofisticate: seturi de oua de ciocolata in variante de trei sau sase piese, disponibile la preturi de 40 de euro, respectiv 70 de euro.

Sunt livrate intr-un cos foarte chic, fiecare ou este prezentat drept o oda adusa mestesugului ciocolatier, fiecare fiind embosat cu textura pielii Epi – un alt cod vizual emblematic al Louis Vuitton.

Retetele pentru umplutura din oua sunt neasteptate: caramel de zmeura cu pralina de fistic, caramel de vanilie albastra din Insula Reunion cu gianduja crocanta de hrisca sau caramel de vanilie tahitiana cu pralina de alune de padure. 

Louis Vuitton nu doar ca sarbatoreste Pastele, ci propune o noua definitie a luxului contemporan: una care se poate admira, gusta si savura.

Citește în continuare