Louis Vuitton are un nou designer pentru linia de genti: Johnny Coca.
Lumea modei se afla in continua schimbare iar Louis Vuitton se adapteaza prin diversificarea echipei creative. Unul dintre cele mai valoroase branduri de lux din lume l-a angajat pe Johnny Coca in functia de director artistic al colectiilor de marochinarie pentru femei.
Este o miscare neobisnuita deoarece Coca nu il va inlocui pe Nicolas Ghesquiere la conducerea Vuitton, actualul designer-sef al casei demoda. Vor lucra impreuna si se va ocupa in mod special de creatia noilor colectii de genti, portofele, curele si alte accesorii din piele care au adus renume brandului parizian in urma cu 150 de ani.
Johnny Coca s-a nascut in Sevilla, a absolvit universitatea din Paris si a rescris istoria recenta a brandului Mulberry alaturi de echipa pe care a coordonat-o in Londra.
Educatia lui Johnny Coca este multiculturala si se potriveste de minune in planurile de extindere globala ale brandului Louis Vuitton. Recent, grupul LVMH a anuntat deschiderea unui restaurant in Japonia si o serie de experiente de lux.
Coca a absolvit Universitatea de Arte Frumoase si Scoala de Arte Aplicate Boulle, ambele din Paris. A studiat atat design cat si arhitectura si este pasionat de matematica si inginerie pe care incearca sa le introduca in creatiile sale in moduri inovatoare.
Experienta lui Johnny in industria accesoriilor de lux a inceput ca designer in atelierul de marochinarie Louis Vuitton si a continuat la Celine si Bally unde a insistat sa puna accentul pe functionalitate in vremuri in care moda nu era neaparat conectata cu stilul practic, de zi cu zi.
Talentul unic al lui Coca este acela de a se adapta la esenta unui brand care include elemente specifice unei anumite culturi. A reusit sa readuca spiritul britanic inapoi in identitatea Mulberry unde a lucrat ca director de creatie din 2015 pana in luna martie a acestui an.
Desi este de origine spaniola si a fost crescut in stilul traditional latin, intr-o familie apropiata, Johnny Coca a inteles personalitatea mult mai conservatoare si mai rece a britanicilor si a relansat Mulberry la nivel global printre brandurile preferate in materie de haine, genti si incaltaminte de lux. Succesul colectiilor Mulberry atat in Marea Britanie dar si in America de Nord, Coreea de Sud, Europa si Australia, i se datoreaza.
Johnny Coca se va ocupa in primul rand de gentile high-end si de piesele de show, lucrand cu atelierul istoric Louis Vuitton din Asnieres.
„Sunt foarte fericita ca Johnny se intoarce la noi. El va intari energia noastra creativa si abilitatea de a inova. Johny este absolut la unison cu spiritul si viziunea Louis Vuitton„. – a declarat Delphine Arnault, cea care supervizeaza toate activitatile legate de creatia si de produsele casei de moda Louis Vuitton.
Noul designer pare candidatul ideal pentru a readuce esenta frantuzeasca in produsele Louis Vuitton.
Brandul a pornit cu un mic atelier de valize pe Rue Neuve de Capucines din Paris si s-a transformat intr-un fenomen european dupa ce a devenit preferatul Imparatesei Eugenie, ultima Imparateasa a Frantei. Povestea o gasiti mai jos: