Louis Vuitton a deschis un pop-up store dedicat colectiei Murakami din 2003. Include o cafenea Instagramabila si va dezvalui in premiera noile produse ale brandului.
In cartierul Soho din centrul Londrei, casa de moda Louis Vuitton a deschis un pop-up store dedicat colectiei realizate impreuna cu Takashi Murakami. Proiectul celebreaza lansarea unei noi colectii de accesorii ─ este de fapt o „reeditare” ─ care cuprinde cele mai mari succese din colaborarea de lunga durata a artistului japonez cu brandul de lux.
Anuntul pop-up store-ului a venit la finalul lunii decembrie cand Louis Vuitton a dezvaluit ca planuieste sa revigoreze colaborarea cu Murakami dupa ce produsele din colectiile originale au atins preturi astronomice in magazinele online de re-sale si vintage.
Pentru a beneficia de maximum de audienta in randul publicului tanar — care abia acum descopera colectia LV x Murakamai —, a fost realizata o campanie de promovare cu Zendaya, idolul adolescentilor.
Pentru a sarbatori lansarea noii campanii, Louis Vuitton a inaugurat o serie de pop-up store-uri colorate, Instagramabile, in marile orase ale lumii ─ Londra, Singapore si New York sunt primele locuri anuntate. Cel mai spectaculos spatiu se regaseste la Londra unde a fost inaugurat un magazin pe doua etaje in zona Brewer Street.
Experienta de shopping este completata de o cafenea colorata, intregul decor include perne pufoase imprimate cu motive florale, mese acoperite cu monograma multicolora LV, module futuriste dar si o multime de piese dnin noua colectie.
In mod inedit, alaturi de noile produse, in magazin sunt expuse piese de arhiva despre care Louis Vuitton spune ca se inspira din designul hotelurilor modulare din Tokyo.
La cafeneaua Louis Vuitton x Murakami de la etajul superior se servesc prajituri, produse de patiserie sofisticate si bauturi racoritoare.
Fiind singura cafenea de acest fel din Europa, produsele sunt servite din pahare, farfurii si chiar servetele cu marca Murakami. Exista si un aparat cu vanzare automatizata care poate fi folosit strict de clientii care au achizitionat produse din noua colectie. In urma achizitiei, primesc un jeton special pe care il introduc in aparat si primesc noutati din colectia Louis Vuitton x Murakami, de la abtibilduri autocolante la carti de joc invelite in sfere de plastic, dedicate colectionarilor.
Louis Vuitton x Murakami pop-up este deschis acum la Brewer Street la numarul 39 pana la 9 februarie 2025.
Louis Vuitton va dezvalui “capitole” din colectia reeditata cu Murakami pe parcursul anului 2025. Lansarea a fost facuta printr-o campanie publicitara in stil pop-art cu Zendaya, noua muza a casei de moda.
Gandita precum albumele cu cele mai mari hituri ale artistilor muzicali, colectia va celebra in “Capitolul I” conceptul de monograme LV multicolore, motivul creat de Murakami pentru casa de moda. Va include numeroase versiuni ale modelelor City Bag, Malle Wardrobe, sepci, esarfe de matase carré, curele si chiar skateboard-uri acoperite cu imprimeuri formate din 33 de culori diferite.
Primul capitol include si Supersoft Panda, o reprezentare in stil Murakami a ursuletilor panda care decoreaza coliere, brelocuri si genti. “Capitolul II” va fi lansat in luna martie si va include modelul Cherry Blossom al lui Marakami, imprimat pe o serie vasta de obiecte LV.
Colectia originala LV x Murakami a facut parte din campania brandului pentru sezonul primavara-vara 2003 cand Marc Jacobs era designer de creatie al atelierlor Vuitton. Tinand cont de filosofia lui Jacobs pentru ceea ce avea sa creeze in perioada respectiva — “Un mariaj monumental intre arta si afaceri” —, colectia a reinterpretat gentile Louis Vuitton in stilul multicolor al lui Murakami si a ajutat brandul sa fie din nou cool, devenind unul dintre cele mai dorite accesorii la vremea respectiva.
A urmat o serie de colaborari cu Murakami – motivele sale jucause de cirese si flori au aparut pe articolele din piele ale casei de-a lungul anilor 2000 – pana in 2015, la un an dupa ce Jacobs a parasit brandul, fiind inlocuit de Nicolas Ghesquière, actualul director artistic. Insa influenta parteneriatului a fost imensa, nu numai ca a generat vanzari de sute de mii de genti pentru Louis Vuitton, dar a dat nastere si fenomenului colaborarii dintre arta si moda, un model de business de succes care a devenit reteta standard pentru Vuitton — ulterior a colaborat cu Richard Prince, Yayoi Kusama, Cindy Sherman, Marc Newson si Jeff Koons.