O parte din Marele Zid chinezesc a fost acoperit cu o reclama a casei de moda de lux Bottega Veneta.
Casa de moda italiana Bottega Veneta a fost dintotdeauna pozitionata prin a-si promova colectiile in mod diferit fata de alte branduri de lux. Exemple mai recente sunt preluarea de anul trecut a celebrului club Berghain din Berlin pentru o prezentare de moda sau lansarea unor patine cu rotile vandute cu pretul de 2.100 de dolari.
Dupa plecarea brusca a designerului Daniel Lee in noiembrie, conducerea creativa a brandului a fost preluata de Matthieu Blazy sub care Bottega Veneta isi continua seria de idei de promovare alternative. Astfel, pentru a celebra noul an chinezesc, a „cucerit” o parte din cel mai important monument din patrimoniul asiatic: Marele Zid Chinezesc.
Mesajul de „La multi ani”, scris in chineza, impreuna cu logo-ul companiei, vor fi afisate pe o portiune din Marele Zid Chinezesc in nuante de verde si portocaliu, culorile semnatura ale brandului care sunt si un simbol al norocului in cultura chineza.
Impreuna cu aceasta instalatie, care va fi vizibila pana pe 12 ianuarie, brandul italian a promis ca va realiza o donatie considerabila pentru a sprijini renovarea si intretinerea „Pasului Shanhai”, punctul de plecare al capatului de est al Marelui Zid. Din punct de vedere istoric, aceasta trecere este cunoscuta sub numele de „Prima trecere sub cer”.
De asemenea, pentru sezonul sarbatorilor din China, Bottega Veneta isi schimba verdele semnatura intr-o nuanta portocalie. In plus, a adaugat modelul unui tigru stilizat pe o geanta din piele „Cassette intrecciato” care face parte dintr-o colectie capsula de Anul Nou Chinezesc.
Eforturile casei de moda italiene completeaza o serie de activari ale marilor branduri de lux europene care s-au extins intensiv in ultima vreme pe piata asiatica.
Branduri precum Louis Vuitton, Balenciaga, Gucci sau Burberry si-au deschis magazine, muzee, restaurante si hoteluri mult mai spectaculoase decat cele din Europa pentru a impresiona publicul chinez si japonez.
In privinta Marelui Zid Chinezesc, monumentul este utilizata foarte rar pentru initiative din lumea modei. Ultimul brand international care a organizat o prezentare de moda pe Marele Zid a fost Fendi in 2007, aflat la vremea respectiva sub conducerea lui Karl Lagerfeld.
Dupa plecarea brusca a designerului Daniel Lee de la conducerea creativa a casei de moda, Bottega Veneta se pregateste de o reinventare sub conducerea lui Matthieu Blazy, prima colectie a acestuia va fi lansata in saptamanile viitoare.
La inceputul pandemiei, Bottega Veneta a anuntat un nou model de lansarea al colectiilor, a renuntat la prezentarile din timpul Saptamanii Modei de la Milano si a ales sa prezinte noile colectii la nivel local: in Londra, in Berlin sau intr-un teatru din Michigan.
Mai jos veti gasi o parte din tinutele prezentate in colectia de primavara-vara 2022, majoritatea tinutelor au fost in nuante de verde, brandul incercand sa creeze culoarea „Bottega Green” care sa devina reprezentativa pentru creatiile sale.