Skip to content

Metallica intr-un program special dedicat Super Bowl, la fel si Green Day. Vedeta meciului este The Weeknd, care va canta live de pe stadion, artistul acopera o parte din costurile show-ului.

Metallica a anuntat ca va fi parte dintr-o editie speciala a emisiunii “The Late Show With Stephen Colbert” pentru a celebra unul dintre cele mai cunoscute evenimente din SUA, Super Bowl, care va avea loc in acest weekend.

Desi si-au anuntat participarea in programul special Super Bowl, cei de la Metallica nu au facut public playlist-ul, daca acesta va fi format din melodii vechi sau din melodiile de pe noul album care este inca in lucru. Membrii trupei Metallica mentioneaza deseori in interviuri si interventii detalii succinte despre noul album, declarand recent ca va fi cel mai bun album Metallica de pana acum.

De-a lungul timpului, au fost mai multe petitii prin care fanii au cerut ca Metallica sa fie pe scena Super Bowl, insa organizatorii nu i-au invitat in mod oficial, insa a raspuns afirmativ pentru programele speciale dedicate evenimentului – emisiuni radio sau tv.

Si cei de la Green Day sunt parte din program, cei de la NFL Honors anuntand ca acestia vor canta la ceremonie pe 6 februarie.

Concertul din pauza Super Bowl de anul acesta va fi un spectacol complet live oferit de The Weeknd, iar productia este creata de Jay-Z si Roc Nation. Organizatorii au anuntat si ca vor vinde bilete pentru doar 20% din suprafata stadionului Raymond James Stadium, astfel incat sa fie respectate toate normele de siguranta si se vor supune tuturor regulilor impuse de statul Florida privind combaterea raspandirii noului coronavirus.

Recent, canadianul The Weeknd a anuntat ca o parte din costurile de productie ale concertului live sustinut pentru Super Bowl-ul de anul acesta sunt suportate de el, suma ridicandu-se la 7 milioane de dolari. Concertul live va dura 12-13 minute.

Dupa ce a fost oficial anuntat ca fiind artistul din pauza de meci Super Bowl, cantaretul de muzica pop a declarat ca “sunt onorat si extaziat sa fiu in centrul acestei scene”, evenimentul fiind unul la care visa ca va participa ca artist-invitat. 

Publicatia New York Times noteaza ca selectia cantaretului este in concordanta cu recentele incercari ale NFL de a atrage un public mai larg, schimband show-urile rock clasice dominate de muzicieni albi  cu artisti cu puternice comunitati in online, care sunt populari printre fanii si persoanele mai tinere.

Super Bowl este meciul pentru castigarea campionatului National Football League (NFL), fotbalul american profesionist. Lansat in 1967, a devenit cel mai urmarit program de televiziune din Statele Unite ale Americii si este considerat o sarbatoare nationala.

Multe vedete muzicale au cantat in deschiderea Super Bowl-ului si in timpul ceremoniilor din pauza meciului. Drepturile de televizare ale Super Bowl-ului sunt detinute in fiecare an de o singura televiziune importanta (în prezent, NBC), iar difuzarea anuala este faimoasa datorita faptului ca este cea mai scumpa publicitate din an.

In 2020, 30 de secunde de publicitate au costat 5.6 milioane de dolari, conform informatiilor aparute in presa. Tot in aceasta editie, Shakira si Jennifer Lopez au intretinut pauza Super Bowl, care a fost urmarita de nu mai putin de 104 milioane de oameni.

Citește în continuare