Skip to content

Noua campanie ZALANDO cu Sarah Jessica Parker si Mahmood se distreaza cu intrebarea „eu ce port?”. Mesajul celebreaza creativitatea si bucuria alegerii unei tinute.

Sarah Jessica Parker, actrita premiata, producatoare si femeie de afaceri, alaturi de cantaretul si compozitorul italian Mahmood, aduc campania la viata, dezvaluind cum isi gasesc increderea prin stilul lor. Curatoriata de catre stilista Stella Greenspan, campania reda intr-un mod jucaus aceasta intrebare pe care oamenii si-o pun in fiecare zi. Zalando transforma acest moment cotidian intr-o oportunitate de autoexprimare si inspiratie.

Zalando, cea mai importanta destinatie online de moda multibrand din Europa, lanseaza campania Primavara/Vara 2025 in intreaga Europa. Csampania evidentiaza bucuria de a te imbraca, aratand ca moda nu este doar despre tendinte, ci si despre increderea de a te simti bine in fiecare clipa.
Transpusa pe fundalul unei piatete urbane pline de viata, campania ii poarta pe spectatori intr-o aventura de stil, ludica si efervescenta. Pe masura ce Sarah Jessica Parker si Mahmood descopera posibilitatile nelimitate de tinute ale sezonului, moda devine un teren de joaca al exprimarii de sine – de la intalniri relaxate pe timpul zilei, la seri vibrante in oras si intalniri romantice sub cerul liber.


„Alegerea unei tinute este ca o poveste pe care o spui despre tine”, spune Sarah Jessica Parker. „Uneori e intuitiva, alteori necesita mai multa reflectie.Dar ceea ce face aceasta campanie de la Zalando atat de speciala este celebrarea unui ritual cotidian pe care il impartasim cu totii. Si cel mai important este ca nu exista alegeri gresite!”

Mahmood adauga: „Am purtat multe look-uri indraznete pe scena, dar cateodata chiar si eu ma intreb: Ce sa port? cand intarzii la o cafea cu prietenii. Aceasta campanie este pentru toti cei care au stat la un moment dat in fata oglinzii si
si-au schimbat tinuta de trei ori inainte de a iesi din casa.”

Fiecare look reflecta versatilitatea si individualitatea modei contemporane, prezentand cele mai importante tendinte ale Primaverii/Verii ‘25: de la iluzii trompe l’oeil pana la topuri tip corset si imprimeuri retro. Mai mult, pe langa prezentarea tendintelor, campania incurajeaza clientii sa exploreze, sa experimenteze si sa imbratiseze propriul stil unic.

Colectia de Primavara/Vara de la Zalando este acum disponibila pe www.zalando.ro.

Citește în continuare