Skip to content

(galerie foto) Primele imagini cu noua colectie MURMUR care va putea fi achizitionata imediat dupa lansare. Showul de moda va fi transmis live in intreaga lume.

MURMUR, unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti de moda la nivel international, pregateste un eveniment special de lansarea a noii colectii in format de live shopping.

Noile piese create de designerul Andreea Badala vor fi dezvaluite in cadrul unui show de moda. Conceptul de “see now, buy now” permite clientelor sa achizitioneze tinutele expuse pe podium imediat dupa aceea, din orice colt al lumii. Este o practica devenita standard in moda internationala, Murmur fiind printre primele branduri locale care aplica aceasta strategie de lansare in Romania.

Piesele preferate din defilarea de moda vor putea fi cumparate direct in momentul aparitiei lor in fashion show, prin tehnologia Streams.live. 

Mai mult decat atat, utilizatorii vor putea interactiona in mod direct cu echipa MURMUR.

Pe parcursul evenimentului, atat participantii, cat si cei de acasa vor putea urmari un concept de prezentare specific defilarilor de moda organizate la nivel international. Showul de moda reuneste elementele de scenografie, lumini si tehnologie sub un manifest comun dedicat unei “femei moderne MURMUR, un mix delicat intre feminitate si masculinitate, in imaginarul creativ al designer-ului Andreei Badala”, asa cum se mentioneaza in comunicatul de presa care anunta lansarea.

Colectia toamna-iarna 2023 evidentiaza echilibrul intre elemente feminine si masculine, proiectate pentru femeia contemporana, care isi valorizeaza feminitatea si senzualitatea, fara a neglija necesitatea de a avea libertate si versatilitate in miscare. 

Andreea Badala a explicat ca “MURMUR nu este doar despre tesaturi fine si croiuri, ci si despre evolutie si adaptare. Este despre cum conectam lumea artei vestimentare cu tehnologia avansata pentru a oferi o experienta de achizitie fara cusur fiecarei cliente care iubeste MURMUR, indiferent unde se afla in lume. in era digitala, continuam sa ne redefinim si sa ne extindem orizonturile, si aducem moda si tehnologia mai aproape de iubitorii de stil”.

Paleta cromatica a colectiei variaza de la tonuri clasice de alb, la nuante sofisticate de gri, negru, rosu si albastru regal, imbogatite de printuri florale geometrice, broderii fine cu fir metalic si paiete, dar si decupaje sub acelasi simbol floral al sezonului.

Articolele cheie ale colectiei, precum colantii, topurile, rochiile si fustele, sunt reinterpretate si in variatiuni din piele ecologica produsa in Italia, iar influenta estetica a lenjeriei se regaseste in diverse piese adaptate pentru streetwear, realizate din diferite tipuri de tricoturi: de la asamblari textile cu aspect nefinisat, la broderii discrete, evocand forme ale corsetelor.

Evenimentul de lansare va avea loc pe 24 octombrie, incepand cu ora 21:00, si va transmis si va fi transmis in direct pe www.murmur.ro. Defilarea se va desfasura de fapt la restaurantul Kong din Bucuresti. 

Lansat in 2011, MURMUR s-a diferentiat de toate celelalte branduri existente pe piata romaneasca printr-un accent pus pe feminitate si senzualitate, punctul de vedere al designerului Andreea Badala fiind recunoscut deja la nivel international.

Vedete internationale precum Madonna, Beyonce, Lady Gaga, Miley Cyrus, Kylie Jenner sau Katy Perry au purtat piesele MURMUR de-a lungul anilor.

Brandul este unul dintre putinele creatii romanesti care au avut impact in moda internationala. Mai jos puteti descoperi celelalte companii cu succes similar.