Noutati despre B\’ESTFEST 2011
Dupa trei editii de succes, B\’ESTFEST revine cu un concept imbunatatit. In afara de concertele sustinute pe cele 3 scene ce vor fi amplasate, festivalul se va transforma intr-un summer camp cu o multime de atractii.
Zilele trecute a avut loc o conferinta de presa in care am vorbit cu organizatorii evenimentului, Emagic alaturi de reprezentatii Coca-Cola si Ciuc Premium si conducerea comunei Tunari. Acestia ne-au vorbit despre schimbarile prin care a trecut conceptul B\’ESTFEST, evolutia acestuia catre un public mai tanar si un mediu eco-friendly si libertate. In acest articol aveti toate informatiile pe care trebuie sa le stiti despre festival – sunt o multime de lucruri noi care se vor intampla.
B\’ESTFEST 2011 se va desfasura pe o suprafata verde, pe marginea unui lac din comuna Tunari, in perioada 1-3 iulie. Locul se va numi B\’ESTFEST PARK si propune publicului mai mult decat muzica, mai mult decat un show: 3 zile de experienta si libertate totala. Esta a patra editie a festivalului si se vrea o reinventare intr-un summer camp. Primele 3 editii au adunat peste 150.000 de spectatori si mai mult de 100 de artisti din toate colturile lumii.
Locatia se gaseste la doar 10 minute de Piata Presei Libere, in zona Pipera-Tunari – aproape de baza noului pod peste soseaua de centura a Bucurestiului. Pana la acest moment, in cadrul B’ESTFEST 2011 si-au anuntat deja prezenta nume precum Skunk Anansie si Flogging Molly pe 1 iulie, Mika, Lamb si Asian Dub Foundation pe 2 iulie, Pendulum, House of Pain si Hadouken! pe 3 iulie. Mai sunt o multime de nume ce vor fi anuntate in urmatoarele doua luni. Mai jos aveti planul parcului.
Intreaga suprafata va fi impartita in zone cu tematica diferita ce vor oferi publicului 72 de ore de experienta si distractie neintrerupte!” a declarat Laura Coroianu, CEO Emagic. Pentru cei care doresc sa traiasca experienta unui festival „ca afara”, B’ESTFEST Summer Camp 2011 este alegerea perfecta pentru vara aceasta.
Daca nu sunteti hotarati in legatura cu participarea voastra la festival, s-ar putea sa va lamuriti niste lucruri citind, mai jos, informatii din conferinta de presa. Tot mai jos aveti si un filmulet cu prezentare locatiei, in 3D. Noi vom fi acolo, cu siguranta :D.
Primul element de noutate al acestei editii o constituie existenta unei zone de Camping, dotata cu toate facilitatile necesare unei „sederi” de trei zile: securitate, unitati sanitare, bacanie, precum si o parcare gratuita.
B’ESTFEST Sports Area va fi zona de festival destinata jocurilor in aer liber, unde publicul va avea la dispozitie terenuri de sport (fotbal, volei sau baschet), si unde in prima parte a zilelor de festival – in special pentru matinalii din camping – vor fi programate antrenamente de fitness sau yoga cu instructori specializati.
Zona B’ESTFEST Playground va fi construita in interiorul spatiului de festival sub forma unui parc de distractii: de la bumping cars si carusel, la spectacole de magie, jocuri diverse, face painting, tatuaje sau graffiti.
Pe malul lacului, putin mai departe de agitatia concertelor, va fi amenajat un spatiu de relaxare, Lake Lounge Area, unde cei care vor sa astepte linistiti lasarea serii o pot face intr-un hamac, rasfoind o carte, savurand un ceai sau fumand o narghilea, ori vizionand un film sau o piesa de teatru.
Pentru pasionatii de fotografie, pictura sau arta contemporana, vor exista expozitii in zona Arts & Crafts, si tot aici cei mai indemanatici din public isi vor putea incerca talentul sau vor putea invata misterele olaritului, sculpturii, picturii sau artei origami.
Nu in ultimul rand, in B’ESTFEST Bazzar se vor regasi standuri cu articole pentru camping, hamace, accesorii hand made, vintage sau urban wear, CD-uri sau vinyl-uri cu muzica.
Mutarea festivalului de pe betoanele din centrul Capitalei intr-o zona verde, departe de agitatia orasului si in acelasi timp suficient de aproape pentru cei care vin fara cort, pentru o zi sau doua, nu ar fi fost posibila fara sprijinul si implicarea Primariei Comunei Tunari si a Consiliului Local.
In organizarea celei de-a patra editii, B’ESTFEST continua relatia de parteneriat cu Ciuc Premium si Coca-Cola, companii care s-au implicat activ in B’ESTFEST inca de la prima editie a festivalului, in 2007. Scena principala a festivalului, Ciuc Premium Stage, si scena secundara, Coca-Cola Stage vor functiona pana tarziu in noapte, iar dupa show-ul headlinerilor de pe cele doua scene party-urile vor continua in Dance Arena si la terasele din zona de festival.
„Ciuc Premium continua si anul acesta parteneriatul de lunga durata cu festivalul B’ESTFEST, pe care il sustine in calitate de co-sponsor principal. In 2011, berea Ciuc Premium continua traditia de anul trecut de a se asocia cu unele dintre cele mai importante evenimente cu muzica live de calitate, festivalul B’ESTFEST fiind unul dintre ele. Schimbarea pe care B’ESTFEST o aduce anul acesta este menita sa le ofere participantilor o experienta completa in jurul unui festival de muzica live, iar berea Ciuc Premium face parte din experienta B’ESTFEST, intrucat a asculta muzica live de calitate este un motiv foarte bun pentru a bea o bere unica – o bere dintr-o mie, Ciuc Premium”, declara Gabriela Galatanu, Group Brand Manager Ciuc Premium, co-sponsor principal.
„De-a lungul a 125 de ani de istorie, Coca-Cola si-a format o experienta bogata in a-si aduce consumatorii mai aproape de muzica si de artistii pe care-i indragesc, folosind cele mai relevante si fascinante metode. Valorile brandului Coca-Cola vorbesc despre optimism, energie, pofta de viata. Ca in fiecare an, vrem sa fim prezenti in viata tinerilor, creand momente speciale, de relaxare alaturi de cei dragi. B’ESTFEST continua seria experientelor muzicale pe care Coca-Cola le-a initiat pentru tineri in 2011. Suntem increzatori ca prin parteneriatul cu B’ESTFEST, initiat inca de la prima editie a acestui proiect, Coca-Cola va crea o legatura mult mai puternica intre tineri, muzica si artistii preferati”, declara Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager Coca-Cola Romania & Moldova.
Alaturi de schimbarile de concept, B’ESTFEST propune si o schimbare de atitudine, incepand din acest an festivalul urmand a dezvolta o platforma de responsabilitate eco, „B’ESTFEST Goes Green”. Astfel de initiative au fost implementate cu succes de festivaluri cu traditie precum Glastonbury, Oya, Leeds, Lowlands sau Roskilde, B’ESTFEST fiind unul dintre putinele festivaluri din Europa Centrala si de Est care propune o platforma unitara in acest sens. Proiectul va implica atat publicul, cat si echipa de organizare, alaturi de furnizori, parteneri si autoritati locale, si va lua in considerare aspecte legate de consumul energetic, factorii de emisie, resursele implicate, colectarea selectiva si reciclarea sau modalitatile de transport, pentru reducerea impactului asupra mediului si a amprentei de CO2.
Si in ceea ce priveste biletele, editia de anul acesta a B’ESTFEST a pregatit in premiera cateva surprize fanilor. Copiii cu varste sub 12 ani, insotiti de un adult, vor avea acces gratuit. Elevii si studentii care vor sa vina cu gasca la festival vor putea beneficia de o reducere de 50% din pretul biletului, daca se strang in grupuri de cate 10 persoane (62,50 lei pentru un bilet de o zi/ persoana sau 132.50 lei pentru abonamentul de festival/persoana, la care se va adauga un voucher in valoare de 15 lei pentru zona de camping, la cerere). Cei care doresc sa mearga in gasca la festival trebuie sa trimita un email pe adresa [email protected] in care sa includa cele zece nume, Codul Numeric Personal si o copie a legitimatiei de student/elev a fiecarei persoane. Mai multe informatii referitoare la promotie vor fi disponibile pe site-ul MyTicket, www.myticket.ro sau la numarul de telefon 0720 245 383, oferta fiind valabila pana la data de 25 iunie.
Pentru cei care au depasit varsta copilariei, adolescentei sau a studentiei, dar se simt inca “tineri in spirit”, biletele pentru B’ESTFEST 2011 sunt disponibile la preturile de 125 lei biletul de o zi, 265 de lei abonamentul de 3 zile si 15 lei voucherul pentru acces in camping, urmand ca in zilele de eveniment, acestea sa fie disponibile doar la intrarea in zona de festival, la pretul de 150 lei pentru biletul de o zi, 285 lei pentru abonament si 15 lei pentru voucherul de camping.
„Schimbarile pe care le aduce editia de anul acesta a festivalului sunt menite sa ofere fanilor festivalului libertatea pe care ne-o dorim toti, in ideea in care un festival de muzica inseamna mai mult decat o insiruire de concerte, este o adevarata experienta ce trebuie traita si asimilata ca atare. Editia din 2011 a B’ESTFEST reprezinta un nou pas in evolutia unui festival care isi propune sa ofere Romaniei ceea ce Sziget inseamna pentru Ungaria sau Exit pentru Serbia.” a declarat Laura Coroianu, CEO Emagic.