Skip to content

O noua tendinta in calatorii: pleci cu avionul fara sa stii unde. Liniile Aeriene Scandinave au lansat „Destination Unknown”, iar prima oferta s-a epuizat in 4 minute.

Liniile aeriene scandinave SAS au oferit clientilor posibilitatea de a lua parte la o experienta de calatorie speciala, in care destinatia ramane un mister pana la inceperea zborului. Biletele au fost puse la dispozitia exclusiva a clientilor, numai pentru puncte, si s-au epuizat in numai 4 minute.

„Calatoriile inseamna descoperire, iar „Destination Unknown” este conceput pentru a reaprinde entuziasmul explorarii unor locuri noi si neasteptate. Este ceva magic in a urca intr-un avion fara sa stii unde vei ateriza. Se elimina toate deciziile si planificarile obisnuite, permitand calatorilor sa se cufunde complet in experienta”, spune Aron Backström, VP Product & Loyalty la SAS.

Este a doua oara cand aceasta companie aeriana are asemenea curse cu destinatie necunoscuta cu plecare de pe aeroportul din Copenhaga, destinatia zborului ramanand un secret, chiar si pentru echipajul de cabina
Conceptul a fost introdus pentru prima data in 2024, cand SAS a umplut o intreaga aeronava cu membri EuroBonus intr-o calatorie surpriza la Atena. Raspunsul a fost coplesitor de pozitiv, 96% dintre participanti declarand ulterior ca s-ar inscrie pentru o alta calatorie in viitor.

Multi calatori au subliniat bucuria de a lasa in urma orice planificare, facand din aceasta aventura una cu adevarat lipsita de griji.
Calatoria de anul trecut a reunit participanti cu varste cuprinse intre 19 si 81 de ani, iar cea de anul acesta s-a vandut (prin punctele de fidelitate) in doar 4 minute.
Ideea ccompaniei, care a lansat deja un trend de calatorie, se bazeaa pe dorinta de relaxare a turistilor care nu mai trebie sa faca niciun fel de research pentru ce distractii au la dispozitie si se pot bucura activ pentru cateva zile de city break.

Citește în continuare