Skip to content

Olimpiada 2024 la final. Povestea platformei creata de Edenia pentru sustinerea olimpicilor si a nutritiei corecte.

S-a incheiat  Olimpiada de la Paris care, pentru fiecare dintre romani, a fost o sursa de emotie, energie, mandrie si motivatie personala. 106 sportivi au fost la Paris si simpla lor calificare la Jocurile Olimpice, cea mai mare competitie sportiva din lume, inseamna un premiu in sine.

Romania s-a clasat pe locul 23 din 84 de natiuni care au luat medalii, au fost aproape 11.000 de alteti la Olimpiada, din 204 tari, la care se adauga echipa refugiatilor.

Sportivii romani au castigat noua medalii: 3 de aur, 4 de argint si 2 de bronz.

Noi stim doar in teorie si, poate, doar din cateva indicii  (ca mainile crapate ale gimnastelor sau canotorilor) o parte din efortul urias al fiecarui sportiv care s-a intors cu o medalie.

Acum la bilant spunem ca, in cifre, e cel mai bun rezultat din ultimii 16 ani, dar dincolo de asta incepem sa vedem nu doar o profesionalizare a echipelor sportivilor (cu medici si kineto terapeuti pregatiti international, cu antrenori de alta nationalitate care au lucrat mult cu mentalul sportivilor), dar vedem si o participare tot mai importanta in sponsorship din partea brandurilor romanesti.

O poveste frumoasa, mai putin stiuta este cea din spatele platformei pentru sport si nutritie creata de Edenia, www.romaniaforgold.ro, ca parte a motivarii romanilor in sustinerea olimpicilor.

L-am vazut sustinator la Olimpiada, stim de un parteneriat strategic cu Comitetul Olimpic Roman, stim ca au acordat nu doar suport financiar ci si emotional fiind initiatorii imnului “Din Toata Inima pentru Team Romania” cantat de Voltaj si dedicat echipei noastre.

Ce nu stiam este motivatia din spatele acestei asocieri. “Brandul Edenia se mandreste cu asocierea sportului de inalta performanta, cu rezultate remarcabile in Olimpiade / competitiile internationale. 

Alegerea colaborarii cu sportivii a fost destul de fireasca, din doua perspective: pe de o parte, Macromex este o companie antreprenoriala, condusa de iubitori ai sportului si fosti sau chiar actuali practicanti de sport (avem in echipa inotatori, maratonisti, voleibalisti, tenismeni); pe de alta parte, Edenia este un brand romanesc de mancare de buna calitate, perfect legitimat sa alimenteze – la propriu – buna performanta. Este stiut faptul ca performanta depinde de echilibrul dintre antrenament si nutritie’, ne-au spus reprezentatii companiei.

In urma cu 5 ani, cand Edenia a inceput demersurile de sustinere a unor sportivi, a unor federatii sportive si a Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, a creat platforma RomaniaForGold fuelled by Edenia, cu misiunea de a reaprinde flacara olimpica din inimile romanilor si de a sustine echipa olimpica in lupta pentru medalii la Jocurile Olimpice de la Paris 2024.

Exact aceasta misiune a condus la piesa „Din toata inima” a trupei Voltaj, astfel aparand ideea de a o transforma intr-o dedicatie muzicala pentru Team Romania, avandu-i ca protagonisti chiar pe ei, sportivii olimpici, alaturi de trupa Voltaj. A urmat productia videoclipului, insa pentru a nu deranja programul de pregatire sportiva, echipa Edenia, impreuna cu Casa de Film Factor, au mers dupa sportivi pentru a filma cadrele cu ei, in diverse sali de sport (gimnastica, tir, polo, atletism, inot), in alte orase sau chiar in alte tari.

Pe 1 august, in Casa Romaniei de la Paris, in cadrul unui eveniment initiat si organizat de Edenia, pentru Team Romania sportivii romani s-au reintalnit cu trupa Voltaj si au celebrat medaliile castigate, precum si experienta participarii la acest eveniment.

Gazda evenimentului, Oana Stincel, fost sportiv de performanta si in prezent Director de Marketing Macromex, creatorul brandului Edenia, a declarat: “Multumim tuturor membrilor Team Romania care au venit la Jocurile Olimpice Paris sa ne reprezinte tara! Aceasta este o seara dedicata voua! Va purtam un imens respect si o dragoste nemarginita.”

Dan Minulescu, fondatorul companiei Macromex, a afirmat cu multa emotie: „Sunt recunoscator pentru privilegiul de a fi aici, alaturi de oameni care reprezinta Romania la cel mai inalt nivel. Nu exista nimic mai emotionant decat a vedea sportivii romani urcand pe oricare treapta a podiumului sau pur si simplu participand la acest eveniment, care este cel mai mare spectacol al lumii.”

Presedintele Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, Mihai Covaliu, prezent si el la eveniment, a adresat cuvinte de multumire si mandrie la adresa parteneriatului dintre COSR si Edenia. „Aveti o bucatica a voastra din fiecare medalie obtinuta si sunt foarte mandru ca ne sunteti alaturi!”

Proiectul Romania for Gold s-a nascut in urma parteneriatului dintre Edenia si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman si vorbeste despre importanta performantei in sport si in viata. Pentru mai multa inspiratie si pentru mai multe informatii utile despre importanta nutritiei, puteti intra pe www.romaniaforgold.ro.

Citește în continuare