Skip to content

Orange ne-a adus si anul acesta Summer Well. Sau cum interesul real pentru pasiunile consumatorului poate schimba mentalitati

In acest week end am avut in Bucuresti Summer Well, festivalul care aduce pe Domeniul Stirbey muzica alternativa pentru mai multe generatii, dar si activitati care ofera distractii pentru multe alte pasiuni.

Anul acesta am avut emotiile muzicale si adrenalina oferita de cei de la Keane, Royal Blood, Nothing but Thieves sau Two Door Cinema Club, dar pe domeniul Stirbey au fost si filme, si activari cu gaming pentru pasionati, tatuaje temporare si activari care ne fac sa constientizam importanta respectului pentru mediu inconjurator; practic 3 zile de mini vacanta cu multe emotii si momente de distractie.

A fost editia 13 a festivalului care aduce muzica alternativa, noua, cool si cu un pas inantea topurilor, la doar cativa pasi de noi.

Organizat cu sprijinul Orange inca de la debutul sau, de-a lungul anilor Summer Well a oferit spectatorilor concerte cu artisti ca Artic Monkeys, Bastille, Florence and the Machine, Placebo, The Chemical Brothers, Roykscopp, Suede, Tom Odell. Privit in perspectiva, o generatie a crescut cu muzica de pe Domeniul Stirbey, si-a facut prieteni, a invatat despre sustenabilitate si viata de calitate, despre muzica cu suflet si atitudine.

Cheia este in valorile Orange si interesul real al celor din spatele brandului (aceeasi echipa de la debutul asocierilor cu evenimentele muzicale) pentru crearea unui cadru in care oamenii sa se simta bine, sa aiba acces la produse de calitate si sa descopere, prin experienta, ca distractia poate fi in multe feluri, dar intotdeauna cu grija pentru ceilalti si pentru comunitate.

De fapt, daca ne uitam in spate, la experientele noastre de peste ani, ne dam seama cat de importanta este implicarea unui partner cu deschidere internationala, orientat catre consumator, gata sa-i ofere acestuia mici cadouri prin senzatii muzicale, cinematografice sau sportive, „cadouri” care cresc comunitati, ne apropie si, uneori, ne fac sa ne dorim sa castigam si noi meciuri in viata, sa fim mici staruri in comunitatile noastre si sa ne urmam visele.

Nu stim daca va mai amintiti dar unul dintre primele concerte importante, realizate in Romania cu sprijinul Orange, a fost Muse in 2007, la stadionul Arcul de Triumf.

Pe atunci, Muse era un grup la inceput care urca usor in topurile britanice, iar noi am avut sansa sa-i descoperim live si sa le simtim direct muzica.

Si tot in seria experientelor speciale pe care Orange a avut deschiderea si initiativa sa le prezinte publicului roman au fost concertele PrePay Party pe plaja de la Mamaia, cu mult inainte de a fi moda festivalurilor pe litoral.

Experiente la mare inaltime, chiar la propriu, pentru ca unii dintre spectatori erau adusi cu elicopterul pe litoral, intr-o intamplare unica, de mare clasa.  Au fost concerte care i-au adus in Romania pe Mika, Duffy sau Jessie J in spectacole care i-au facut chiar si pe artisti sa remarce atmosfera extraodinara. (La vremea vizitei lui Mika in Romania, la Mamaia, la Orange Prepay Party, artistul a povestit in multe interviuri internationale cum multimea de pe plaja i-a dat atat de multa energie si bucurie, incat a incheiat noaptea inotand in Marea Neagra). Si tot in seria aceea de concerte, Jessie J a povestit pe scena din Mamaia cat de anevoios a fost drumul ei pana la consacrare, ce sacrificii a facut si a tinut sa-i motiveze pe spectatori sa-si urmeze pasiunile cu determinare, in poate cel mai emotionant si motivant concert al acelor vremuri.

Revenind la Summer Well si experienta acestui an, gratie partenerului traditional Orange, reteaua #1 pentru pasiunile tale, anul acesta pe langa concerte, ne-am putut bucura de activari concepute pentru cei care iubesc gamingul si filmele.

La editia din acest an a Summer Well, Orange a sustinut pasiunea pentru gaming in cea mai rapida retea mobila 5G+ din Romania cu un campionat de Brawl Stars la care castigatorii din primele  trei locuri au primit – pentru fiecare membru al echipei – urmatoarele premii: premiul 1- Samsung Galaxy Z Fold6 256 GB, premiul 2- Samsung Galaxy Watch Ultra LTE, premiul 3- Samsung Galaxy Buds3.

Experienta Orange a fost completata de tatuaje temporare, atat de indragite de tineri, biciclete speciale la care pedaland au putut sa-si incarce telefonul, precum si de Orange Pop-Up Cinema, unde au fost difuzate filme romanesti si productii de Hollywood precum Dune 2 sau Indiana Jones and The Dial of Destiny.

Una dintre activarile pe care urban.ro le iubeste si incurajeaza a fost in zona de responsabilitate sociala si grija pentru natura

In linie cu strategia companiei de a contribui la un mediu mai curat, cornerul Orange din acest an a marcat o premiera, fiind realizat in proportie de 90% din plastic reciclabil. Acesta a fost obtinut prin colectarea de plastic si procesarea lui intr-un material ce poate fi reciclat si refolosit. Astfel, au luat nastere elemente modulare, iluminate, care pot avea diferite intrebuintari, precum mese, scaune sau elemente de decor.

In acelasi timp, Orange a pus la dispozitia participantilor un eco-bar, unde acestia au putut aduce paharele folosite pentru a fi procesate si transformate ulterior in pahare noi. Persoana care a reciclat pe parcursul festivalului cel mai mare numar de pahare va primi un abonament gratuit la Summer Well, editia 2025.

Intr-o discutie cu Mirela Bosoi, Head of Brand and Communication si parte din echipa Orange care a sustinut toate marile concerte de peste ani, aceasta ne-a spus „Sunt fana Nothing but thieves pe care ii vedeti in festival. Si, nu stiu daca va amintiti, poate va uitati la reclame, dar muzica celor de la Keane a fost pe spoturile noastre de cateva ori. Echipa Orange asculta muzica Summer Well, este in spiritul nostru”.

Mici detalii despre autenticitatea unui parteneriat pe termen lung si o investitie frumoasa in pasiunile consumatorilor.

Acum ca Summerwell s-a terminat si incepem sa ne facem planurile pentru anul viitor, e bine sa stiti ca distractia alaturi de Orange, reteaua #1 pentru pasiunile tale, continua pe platformele sale.

Foto. Alin Algiu.

Citește în continuare