Au aparut decoratiuni si ornamente pentru bradul de Craciun de la brandurile de lux: Gucci, Prada, Hermès, Saint Laurent, Celine, Bottega Veneta si Loewe.
Primele zile ale lunii decembrie marcheaza inceputul sezonului festiv. Marile orase sunt deja decorate in spiritul Craciunului, lumina este prevalenta pe marile bulevarde si, chiar si aceste in zile tensionate, reuseste sa aduca aminte de momentele de bucurie petrecute in familie, in preajma sarbatorilor de iarna.
Asa cum ghiocelul este simbolul primaverii, am putea spune ca globurile care decoreaza bradul de Craciun sunt simboluri ale sarbatorilor de iarna. Iar pentru cei pasionati de branduri de lux, anul acesta exista posibilitatea sa va decorati casa si bradul cu podoabe festive inspirate de marile case de moda, de la ornamentele ondulate create de Bottega Veneta la colaborarea fantastica a Loewe cu Suna Fujita sau globurile delicate, din sticla Murano, de la Gucci.
Bottega Veneta prezinta o serie de globuri de inspiratie suprarealista.
Create de designerul Matthieu Blazy, globurile Bottega Veneta imita modelul caramizilor in nuante contrastante de galben-verzui si negru, fiind o alternativa avangardista la combinatia obisnuita de verde si rosu. Realizat folosind o tehnica traditionala poloneza, ornamentul din sticla cu textura ondulata este inspirat de pielea impletita „intrecciato” a casei italiene.
Sunt disponibile si in versiunea traditionala de rosu si alb, fiecare glob vine intr-o cutie eleganta, costa 169 de euro, poate fi achizitionat pe bottegaveneta.com.
Pentru un Craciun fantastic, Loewe a colaborat cu ceramista japoneza Suna Fujita.
„Peisajele de vis ale copilariei” inspira o noua colectie de haine, accesorii si decoratiuni ceramice de la Loewe in colaborare cu ceramista japoneza Suna Fujita. Colectia lansata in timp pentru cadourile festive include o intreaga menajerie de animale redate in miniaturi simpatice si stralucitoare, de la caracatite la delfini, veverite si soricei. Marca Loewe este imprimata pe panglica argintie care leaga globul de brad.
Fiecare decoratiune costa 90 de euro, fiind disponibila pe mytheresa.com.
Casa de moda Prada a creat decoratiuni de Craciun cu forme geometrice abstracte in nuante monocromatice, rosii si aurii.
Cu o tema similara cu globurile Bottega Veneta dar mult mai precis stilizate, Prada are o serie de propuneri deosebite pentru ornamentatia bradului de Craciun: o colectie limitata de globuri din sticla acoperite cu motive geometrice si grafice, finisate cu logo-ul casei de moda. Globurile au diametrul de 10 centimetri si agatatoare metalica, realizata intr-un mod fin si decorata cu inca un logo Prada.
Modelele geometrice sunt inspirate din designul podelei din Galleria Vittorio Emanuele II din Milano, unde a fost deschis primul magazin al casei italiene in 1913 de Mario si Martino Prada (pe atunci, se numea „Fratelli Prada” – „Fratii Prada” – si vindea bagaje).
Globurile pot fi achizitionate in seturi de cate patru de pe site-ul Prada la pretul de 458 de euro per cutie.
Celine are o gama mult mai chic de ornamente care reinterpreteaza cele mai bine vandute produse ale casei de moda.
Selectia de globuri Celine este formata dintr-o gama eleganta de elemente cheie ale brandului care exprima si acel savoir-faire parizian, fiecare dintre ele este pictat manual de artizanii Celine si este prezentat intr-o cutie alba Celine demna de cadou.
Sunt reinterpretate logo-ul „Triomphe”, o sticla de parfum si o geanta de mana, trei accesorii chic disponibile la pretul de 325 de euro (impreuna), in nuante de negru si auriu. Pot fi achizitionate pe celine.com.
De la Hermès aveti optiunea unui calut zburator, disponibil in 19 nuante diferite.
Creat sub forma unui talisman realizat in intregime din piele care reprezinta un cal in zbor, ornamentul pune in evidenta expertiza aproape de neegalat a artizanilor Hermès, in special, a celor care de obicei fac manusile din piele si gentile casei de moda. Disponibil in 19 nuante, unele mai traditionale altele mai pastelate sau neutre, ornamentul poate decora deopotriva bradul de Craciun sau manerul gentii preferate, sub forma unui breloc.
La pretul de 795 de euro per talisman, poate fi achizitionat pe hermes.com.
Saint Laurent are de asemenea o colectie intreaga dedicata sarbatorilor de iarna.
Colectia de obiecte efemere marca Saint Laurent face parte din linia Rive Gauche a casei de moda pariziene si include de la cani de calatorie la casti de schi. Pentru bradul de Craciun a fost creata o decoratiune, in forma de inima, realizata din metal argintiu si gravata cu „Saint Laurent”.
Motivul inimii a fost unul dintre preferatele fondatorului casei, Yves Saint Laurent, al carui colier „coeur fétiche” („inima norocoasa”) – creat de bijutierul Roger Scemama – a aparut in aproape fiecare defilare de la inceputul anilor 1960 pana la retragerea sa in 2002. Poate fi achizitionat pe site-ul saintlaurent.com, la pretul de 156 de euro.
Devenit unul dintre brandurile preferate ale iubitorilor de lux, Gucci are cele mai delicate globuri din seria celor create de marile de case de moda pentru 2024.
Setul de globuri Gucci este realizat din sticla Murano traditionala, suflata cu gura si accesorizat cu o panglica in dungile colorate care fac parte din semnatura brandului. In fapt, globurile fac parte dintr-o gama luxoasa de cadouri concepute de directorul de creatie Sabato De Sarno, care cuprinde seturi de bagaje, brelocuri pentru genti in forma de animale si o pereche de pantofi cu cristale stralucitoare.
Un set de doua globuri este disponibil pe gucci.com la pretul de 585 de euro, vine intr-o cutie colorata in rosu inchis, noua nuanta semnatura a casei de moda.