Pharrell Williams lanseaza o colectie exclusivista de sampanie Moët & Chandon. O sticla costa 30.000 de euro.

Moët & Chandon vine cu o surpriza pentru iubitorii de sampanie si lux: o colaborare cu Pharrell Williams. Lansata pe 1 martie, colectia Moët & Chandon Pharrell Williams Limited Edition reinterpreteaza traditiile si sarbatorile.
Un element central al acestei colaborari este funda, un simbol clasic din arhivele Moët, introdus pentru prima data in 1892, reprezentand unitatea si bucuria. Cele doua editii speciale de 750 ml – Moët & Chandon Impérial Brut si Nectar Impérial Rosé – sunt prezentate in culori vibrante: auriu, albastru intens, rosu profund si alb, fiecare decorata cu monograma PW a lui Williams, brodata cu perle.
Colectia Bow Capsule aduce sticle magnum, inclusiv Grand Vintage 2013, fiecare avand o funda supradimensionata din material textil, brodata manual cu perle de catre artizanii parizieni de la Atelier Baqué Molinié.





Piesa de rezistenta a colectiei este Jewel Masterpiece: doar 30 de exemplare realizate manual, fiecare avand o sticla cu finisaj cromat oglinda, decorata cu 89 de perle in relief de catre artista Astrid de Chaillé si o funda ornamentala cu 7.310 perle, creata in 300 de ore de munca meticuloasa. Funda este detasabila si poate fi purtata ca brosa. Acest exemplar exclusivist este prezentat intr-o cutie de lemn Midnight Blue, semnata de Williams, si are un pret de 30.000 de euro, fiind disponibil prin serviciul privat de vanzari Moët Hennessy, in buticul din Épernay si in cateva baruri Moët & Chandon selectate.
De-a lungul timpului, Moët & Chandon a fost martorul unor aniversari celebre, de la petrecerea de 40 de ani a lui Paul Newman in 1965, la cea de 30 de ani a lui Scarlett Johansson in 2014 sau la reuniunile anuale ale familiei lui Roger Federer. Aceasta traditie continua acum cu Pharrell Williams, care subliniaza importanta momentelor petrecute alaturi de cei dragi: „Cea mai frumoasa parte a unei aniversari sunt oamenii care vor sa o sarbatoreasca alaturi de tine. Prima oara cand am baut sampanie, Moët & Chandon a fost referinta mea. E o traditie, un ritual.”
Williams, care este si directorul de creatie pentru divizia masculina a Louis Vuitton, s-a inspirat din arhivele Moët & Chandon pentru designul acestei colectii, unde a descoperit funda originala din 1889. „Am fost fascinati de semnificatia sa – generozitate, bucurie, un cadou – si am simtit ca este elementul perfect pentru aceasta colaborare. De asemenea, efervescenta sampaniei ne-a inspirat sa folosim motivele perlate, care amintesc de bulele din pahar.”
Colectia este de fapt o continuare a parteneriatului pe care artistul il are cu conglomeratul LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy). Poate fi admirata pe site-ul oficial al brandului si achizitionata din magazinele partenere.
Williams este si designerul casei de moda Louis Vuitton incepand din februarie 2023, mai jos puteti admira o parte din creatiile si campaniile pe care le-a semnat in ultimii doi ani.