Puma Creative Factory cu Guess Who & Andi Moisescu
Puma se pregateste sa lanseze in aceasta toamna The Creative Factory, un program ce-ti permite sa creezi online sau in magazin incaltaminte personalizata. Un program asemanator si de succes au mai avut in 2005 cu Mongolian BBQ Shoe, iar acum au actualizat conceptul de personalizare cu materiale diferite, stiluri noi si un alt proces de design.
Programul va fi lansat in magazinul Puma din Afi Palace Cotroceni (Bucuresti) la sfarsitul lunii noiembrie, ambasadori fiind Andi Moisescu si Guess Who. Mai jos puteti vedea cateva poze din Fabrica de Creatie Puma, unde ii veti vedea la lucru si distractie impreuna cu Griffo, Adina Militaru (Puma) si Dan Crisan (Puma). Adina Militaru, Marketing Manager la Puma Romania:
Am petrecut o zi speciala in Fabrica de Creatie alaturi de prietenii nostri Andi si Laurentiu (Guess Who) pe care i-am invitat sa se joace cu o multime de materiale , texturi si culori , pentru ca in final sa obtinem 20 de pantofi, fiecare cu povestea lui, unul mai aratos decat altul. Pantofii vor fi prezentati pentru prima data la petrecerea noastra PUMA CREATIVE FACTORY, urmand ca ulterior sa producem o editie limitata ce va purta numele celor doi. Va invitam pe Puma.com/creativefactory sau Facebook.com/Puma unde o sa puteti urmari cum se desfasoara povestea noastra .
Fanii Puma vor avea sansa de a-si pune creativitatea la munca in diferite magazine Concept din intreaga lume incepand cu aceasta luna, combinand materiale si texturi pentru a-si crea propria pereche de pantofi PUMA Creative Factory. Puma pune la dispozitie toate instrumentele necesare pentru a permite ca fiecare persoana sa devina un designer: texturile, materialele si un iPad Apple, folosit in procesul de design.
Designerul va incepe prin alegerea unuia dintre cele 2 stiluri de pantofi: Basket II (inspirat din meciurile de basket de odinioara, relansat in forma pe care o avea in 1971 – cu mici modificari) sau First Round (inspirat tot din jocul de basket, admirat prima data in 1987 si relansat acum, pastrand acelasi profil cu \’guler\’ inalt si ingrosat si aceeasi flexibilitate), dupa care va sorta si mixa culorile si materialele pana va obtine pantoful unic, pe care si-l doreste.
Dupa ce designerul (consumatorul) isi finalizeaza produsul pe iPad si isi plateste propria creatie, comanda este trimisa catre fabrica, unde produsul este asamblat. Dupa aproximativ 6 saptamani de la plasarea comenzii, persoana este notificata prin mail ca isi poate ridica perechea de pantofi unicat din magazinul Puma.
Puma Creative Factory va deveni un program permanent incepand cu luna noiembrie in magazine Puma selectionate. Lansarea online este planificata pentru inceputul anului 2011 doar in anumite tari. Pretul unui astfel de pantof va fi de aproximativ 120E pentru modelul First Round si 100E pentru modelul Basket II. Ambele modele sunt disponibile in gama de marimi 3-13 UK (35.5 – 48 EU).