(video) Regizoarea Rebecca Miller a lansat trailerul noului ei film cu Peter Dinklage, Anne Hathaway si Marisa Tomei. Filmul l-a inspirat pe Bruce Springsteen sa scrie un cantec nou cand se afla intr-un blocaj creativ.
Dupa premiera mondiala la Festivalul de Film de la Berlin la inceputul acestui an, cineasta Rebecca Miller a lansat primul trailer al lungmetrajului „She Came To Me” pe care l-a scris, regizat si produs.
Filmul ar urma sa fie lansat in cinematografe luna viitoare si este primul lungmetraj narativ al lui Miller din ultimii opt ani.
„She Came to Me” il urmareste pe compozitorul de opera Steven Lauddem, jucat de Peter Dinklage, care se confrunta cu un blocaj creativ major cu doar cateva saptamani inainte de termenul limita pentru cea mai recenta comanda a sa.
Cu sprijinul sotiei sale terapeute, Patricia (Anne Hathaway, de asemenea producatoare a filmului), care se afla la randul ei in mijlocul unei crize, Steven cauta inspiratia si o gaseste intr-un loc improbabil: in patul Katrinei (Marisa Tomei), capitanul unui remorcher din Brooklyn.
In roluri secundare joaca Joanna Kulig, Brian d’Arcy James, Harlow Jane si Evan Ellison.
Mai jos puteti urmari trailerul proaspat lansat. Vom updata articolul cand vom afla daca data premierei americane a filmului va coincide cu premiera romaneasca, momentan nu se cunosc informatii despre distribuitorul local al productiei.
Cand a scris scenariul pentru „She Came To Me”, Rebecca Miller s-a folosit de experienta personala pe care a avut-o cu blocajele creative.
Intr-un interviu acordat Entertainment Weekly, Miller a povestit ca „Blocajul este marea frica, chiar sub moartea insasi, pentru oamenii care isi cultiva imaginatia pentru a-si castiga existenta. Eu insami am fost total blocata timp de aproximativ un an, iar sentimentul era un fel de claustrofobie, un fel de panica existentiala. M-am oferit voluntar la un adapost pentru femei in Irlanda si cumva asta m-a deblocat si a dus la „Personal Velocity” (n.r. filmul lui Miller din 2002). Poate pentru ca eram atenta la alti oameni si nu eram atenta la ce se intampla in propriul meu cap. Imi amintesc, de asemenea, ca tatal meu (n.r. dramaturgul Arthur Miller) trecea prin agonia de a incerca sa gaseasca un subiect sau un personaj si sa intre in el. Astept sa ma loveasca lumina, cum spunea el.”
Tatal ei, celebrul dramaturg Arthur Miller, nu a fost singurul membru al familiei pe care cineasta l-a folosit ca sursa de inspiratie pentru noul sau film. Ea citeaza, de asemenea, ambitiile muzicale ale fiului ei pentru personajul lui Dinklage.
„Fiul meu cel mic studiaza pentru a deveni compozitor si am descoperit opera impreuna. Ca sa fiu sincera, nu prea imi placuse niciodata opera, dar am mers la MET si am inceput cu „La Bohème”, care este o prima opera grozava – atat de emotionanta, cu o muzica superba – si m-am convertit chiar acolo. Apoi am inceput sa mergem la opere mai provocatoare, si la opere mai noi. Si am inceput sa ma intreb cum ar fi sa fiu un compozitor de opere noi.”, a declarat Miller pentru EW.
Pe coloana sonora „She Came To Me” veti asculta un nou cantec original al lui Bruce Springsteen.
Miller, care a obtinut permisiunea lui Springsteen de a folosi piesa „Dancing In The Dark” a muzicianului pentru filmul sau din 2015, „Maggie’s Plan”, i-a trimis acestuia o copie a celui mai recent film al sau pentru a vedea daca se va conforma. Springsteen si sotia sa l-au vizionat si le-a placut atat de mult filmul incat a fost de acord sa scrie primul sau cantec dupa mult timp.
„Este un cantec care pare ca ar fi putut exista dintotdeauna, chiar din American Songbook: <<Addicted To Romance>>. Si lucrul cu adevarat extraordinar este ca Bruce mi-a spus ca nu mai scrisese de peste un an, dar filmul l-a inspirat sa o faca, in paralel cu modul in care Steven este deblocat in film. Din nou, misterele creativitatii si modul in care ne cream cu totii, zi de zi.”, a povestit Rebecca Miller.
Pentru a reda intr-un mod cat mai veridic lumea compozitorilor, Miller a cerut sfaturi de la profesorul fiului ei, compozitorul Daniel Felsenfeld, si de la directorul general al Metropolitan Opera, Peter Gelb, care i-a permis sa urmareasca noile creatii pe care opera newyorkeza le repeta in perioada respectiva si a indrumat-o sa urmareasca repetitiile concertelor filarmonicii.
Despre solutia pe care Miller a gasit-o la blocajele creative, cineasta spune ca „secretul este sa-ti golesti mintea sau sa faci sarcini banale sau sa te concentrezi asupra altor persoane. Imaginatiei ii place sa infloreasca in colturi intunecate. Daca o luminezi constant cu o lanterna, se usuca. Acest lucru este valabil si in film.”