In lupta contra vanzarilor online, Selfridges va oferi terapie sexuala si „calatorii psihedelice” in interiorul magazinului. Harry Selfridge a fost cel care a revolutionat felul in care se faceau cumparaturile in secolul XX
Din cu 28 februarie, celebrul magazin Selfridges va oferi terapie sexuala si „calatorii psihedelice” in interiorul magazinului universal de lux, pentru a-i tenta pe clienti sa revina in magazinul fizic. Propunerea pentru vizitatori este o calatorie de auto-descoperire sub forma de sesiuni de terapie, care sunt oferite in parteneriat cu Stack World, o platforma media online axata pe femei.
Dr. Karen Gurney, psiholog clinician si sexolog conduce sesiunea de 45 de minute, iar o sesiune incepe de la 150 de lire sterline. Terapia contine si elemente pentru imbunatatirea vietii sexuale, dar se poate opta si pentru sesiuni de coaching si incredere in sine, la pretul de 50 lire sterline, sau o sesiune cu un hipno-terapeut, pentru 99 de lire.
Sesiunile de „Calatorii psihedelice”, sunt sunt ele prezentate de catre Selfridges, sunt tinute in niste capsule, hi-tech unde utilizatorii sunt expusi si la parfumuri personalizate, lumina cu infrarosu, caldura si diferite sunete. Prin utilizarea tehnologiei de realitate virtuala, utilizatorii sunt transpusi intr-un univers calmant cu forme caleidoscopice si muzica relaxanta.
Fondatoul magazinului Selfridges, Harry Selfridge, a fost omul de afaceri american care a revolutionat felul in care se faceau cumparaturile in secolul XX, iar multe dintre tehnicile sale de vanzari si marketing sunt inca folosite de toate magazinele din lume.
Harry Selfridge a fost cel care a inventat notiunea de reduceri, promotii, vitrinele atragatoare si dispunerea marfii astfel incat sa te poti plimba printre rafturi, cabine de proba, politica de returiri, dar si regula „clientul are intotdeauna dreptate”.
Totodata, Selfridge a fost si cel care a gandit structura unui magazin de tip centru comercial, unde clientii sa petreaca cat mai mult timp. La inceput, in incinta magazinului exista o camera dedicata doamnelor, o cresa, cafenea, biblioteca, ascensoare, serviciu postal, telefon public si serviciu de concierge. Ulterior, acestia si-au marit paleta de servicii, avand si un birou dedicat informatiilor de orice fel.
Mai mult, Selfrige a avut ideea sa aromatizeze fiecare camera, la inceput folosind doar flori proaspete si a introdus si conceptul de vitrini luminioase pe timp de noapte. Toate inovatiile aduse de catre Harry Selfridge au dus la celebrarea unei Zile Mondiale a drepturilor Consumatorilor, care se sarbatoreste anual la data de 15 martie – ziua deschiderii centrului comercial Selfridges.
Din 2013, povestea lui Harry Selfridge a fost si ecranizata intr-o serie de patru sezoane, Mr. Selfridge, cu Jeremy Piven, Amanda Abbington, Tom Goodman-Hill si Poppy Lee Friar.
Serialul descrie, pe langa povestea afacerii de succes, si viata de familie a controversatului om de afaceri, fondatorul magazinului Selfridge’s. Serialul povesteste si despre mariajul destramat, amantele sale si pasiunea pentru jocurile de noroc.