Serialul „Squid Game” va avea un reality show cu premii in bani. Premiul cel mare depaseste 4,5 milioane de dolari, iar Netflix cauta concurenti din intreaga lume
Netflix a anuntat „Squid Game: The Challenge”, unde 456 de jucatori vor intra competitie in viata reala intr-o serie de jocuri pentru un premiu care depaseste 4,5 milioane de dolari, fiind „cea mai mare competitie organizata vreodata”.
Streamerul a anunțat o producție de televiziune reality bazată pe succesul său distopic global la Festivalul Banff World Media de marți.
„Squid Game a luat lumea cu asalt cu povestea captivanta a regizorului Hwang Dong-hyuk si a imaginilor iconice”, a declarat Brandon Riegg, VP Netflix pentru seriale documentare, citat de publicatia The Hollywood Reporter.
Competitia va consta in 10 episoade si deja are un teaser:
De curand, Netflix a lansat un scurt teaser pentru cel de-al doilea sezon al serialului „Squid Game”, impreuna cu un mesaj din partea creatorului, scenaristului, regizorului si producatorului executiv Hwang Dong-Hyuk, care ofera detalii despre personajele care se vor intoarce in cel de-al doilea sezon.
Sezonul de debut al dramei din Coreea de Sud a fost lansat in septembrie 2021 si detine recordul ca cel mai popular serial Netflix din toate timpurile, strangand peste 1,65 miliarde de ore de vizionare in primele 28 de zile.
Castingul pentru „Squid Game: The Challenge” este acum deschis pentru aplicatii pe adresa SquidGameCasting.com. Netflix cauta concurenti din intreaga lume, dar acestia trebuie sa fie vorbitori de engleza. Regula de limbaj este una pragmatica, deoarece instructiunile de joc sunt date printr-un difuzor si fiecare jucator trebuie sa poata intelege ce se spune. Jucatorii au voie sa vorbeasca alte limbi, atat timp cat pot vorbi si intelege si engleza.
Productia va fi deosebit de complicata, noteaza The Hollywood Reporter, deoarece producatorii nu vor sti cine va supravietui dinainte, de aceea este nevoi sa obtina o acoperire suficienta a tuturor celor 456 de concurenti in etapele incipiente ale jocului pentru a crea o editare care sa-i urmareasca pe „protagonistii” emisiunii.
Ideea de a face o versiune reala a Squid Game nu este noua, deja starul YouTube MrBeast a produs o competitie neoficiala Squid Game care a strans peste 250 de milioane de vizualizari de cand a fost lansat in noiembrie.
„Squid Game: The Challenge” este o coproductie intre Studio Lambert (The Circle) si The Garden (24 Hours in A&E), parte a ITV Studios, si va fi filmata in Marea Britanie.
Thrillerul distopian Squid Game spune povestea unor persoane cu mari dificultati financiare care iau parte la o serie de jocuri cu castiguri fabuloase dupa ce suna la un numar de telefon. Jocurile sunt asemanatoare celor din copilarie si nu par dificile, insa pierderea lor este fatala pentru participanti.
Succesul seriei poate fi explicat din prisma faptului ca este extrem de actual si vobeste in termeni radicali despre inechitatile sociale, care de cele mai multe ori imping oamenii spre gesturi disperate. Presa internationala mentioneaza si faptul ca este posibil ca interesul publicului sa fie crescut si pentru ca spectatorii rezoneaza cu personajele, fiind niste cobai manevrati de o corporatie care actioneaza din spate, ceea ce sustin si o parte din teoriile conspirationiste despre declansarea pandemiei.
Locul care a inspirat decorul “Squid Game” exista in realitate in Spania si a fost creat acum mai bine de 50 de ani de arhitectul Ricardo Bofill. Exista inclusiv optiuni de cazare pe Airbnb, mai multe puteti afla mai jos.