Skip to content

Sezonul al doilea din „Emily in Paris” va avea un magazin online prin care hainele si accesoriile din serial vor putea fi cumparate direct de pe Netflix.

Inspirati de conturile de Instagram care documenteaza piesele vestimentare, restaurantele sau diverse produse care apar in serial, Netflix si ViacomCBS au anuntat ca vor lansa un magazin online in care vor fi vandute obiecte create de marile branduri care semneaza produsele de lux in „Emily in Paris”.

Magazinul va fi deschis publicului pe 22 decembrie, in ziua in care va fi lansat al doilea sezon al serialului pe Netflix. Fanii seriei vor putea cumpara inclusiv piese vestimentare si accesorii din primul sezon precum jacheta Chanel in carouri purtat de actrita Lily Collins, care o interpreteaza pe Emily sau cerceii Robert Coin purtati de Ashley Park care o joaca pe Mindy.

In mod surprinzator, magazinul online va fi disponibil direct pe Netflix dar si pe saks.com si pe site-urile brandurilor incluse in serial.

Momentan nu se stie daca noile episoade vor avea optiunea interactiva de a apasa click pe un produs purtat in timpul serialului pentru a-l cumpara insa strategia Netflix ar putea revolutiona modul in care sunt realizate filmele si serialele in viitor. 

Campania a fost gandita de Mint Group, o companie de buying din Paris condusa de  Mindy Lin Prugnaud si sotul ei, Jean-Philippe. Impreuna cu creatorii seriei si designerii de costume Patricia Field (care a creat faimoasele tinute din primele sezoane „Sex and the city”) si Marilyn Fitoussi, au selectat brandurile incluse in serial si au realizat parteneriatele de marketing. Au inclus branduri de lux din marile case de moda europene cu traditie in vanzarea produselor realizate de cei mai priceputi croitori si mesteri in domeniu.

Stilul personajelor din „Emily in Paris” urmareste conceptul de „frantuzesc cu un twist de Hollywood. Printre brandurile care vor putea fi achizitionate in magazinul online vor fi Chanel si alte cateva afaceri pe care le tine casa de moda franceza – Maison Michel pentru palarii, Gossens Paris pentru bijuterii, Causse Gantier pentru manusi. Pe langea acestea for mai fi AZ Factory, brand pornit de Alber Elbaz, Eye M by Ileana Makri, Zeus+Dione si haine de vacanta de la My Beachy Side pentru episoadele filmate in Saint-Tropez.

Reprezentantii Mint Group au declarat pentru publicatia WWD ca pe langa gasirea unor branduri care reflecta ideea oarecum globala a stilului parizian, asa cum apare el in serial, au existat mai multe companii care si-au exprimat interesul sa apara in noile episoade.

Prin lista de produse publicata deja in WWD se numara gentile din colectia „Love” de la AZ Factory, ochelarii in forme geometrice de la Zeus+Dione, bratari si coliere impletite cu mesajul „C’est la vie” de la Marki si cercei, pandantive, inele si cercei de la Roberto Coin.

Pe langa haine si accesorii, veti putea cumpara inclusiv macarons create de top chef-ul francez Pierre Hermé. Acestea vor fi cele mai ieftine produse disponibile – o cutie va costa 30 de euro – in timp ce cerceii de la Roberto Coin vor costa 7.430 de euro.

Colierele vor costa in jur de 200 de euro, ochelarii de soare vor fi 250 de euro iar gentile au pretul de 790 de euro. O parte dintre ele vor fi marcate cu detalii inspirate din identitatea vizuala a serialului.

Jose Castro, vicepresedintele diviziei de colaborari pe partea de moda si lifestyle de la Viacom a declarat pentru WWD ca „moda din „Emily in Paris este la fel de importanta precum personajul principal. Sunt atat de multe secvente in care garderoba si stylingul sunt puse pe primul loc, alaturi de decorurile din Paris, capitala modei.”

In privinta produselor de machiaj utilizate in serial, acestea vor putea fi cumparate prin noua colectie Lancome anuntata saptamana trecuta.

Mai jos puteti afla tot ceea ce se stie despre sezonul al doilea „Emily in Paris” si puteti revedea costumele stylish din primul sezon.

Citește în continuare