Sfaturi de la Anastasia Soare despre proportia de aur de pe chipurile noastre, dar si din business-urile noastre
Supranumita si regina sprancenelor, Anastasia a emigrat din Constanta in 1990 si a reusit sa construiasca un imperiu in America, in industria produselor de machiaj. In prezent, earn media value al companiei Anastasia Beverly Hills pe Instagram este mai mare decat al companiilor Estee Lauder, ori L’Oreal. Compania a avut in 2018 un venit estimat la 340 de milioane de dolari, potrivit WWD.
Proportia sprancenelor inspirata din proportia de aur/„golden ratio”. Anastasia Soare: „Nu va pensati sprancenele subtiri!”
Anastasia a folosit in crearea produselor sale si a businessului, formule matematice si multa strategie: „Leonardo Da vinci a folosit in aproape toate lucrarile lui proportia de aur, iar eu am simplificat-o. Spranceana trebuie sa porneasca drept cu mijlocul narii, indiferent de forma fetei. Coltul extern al sprancenei trebuie sa fie ghidat de la marginea nasului si coltul extern al ochiului, iar varful nasului si mijlocul irisului sa fie ghidul pentru partea cea mai inalta a sprancenei. Bazat pe teoria pe care am dezvoltat-o, frumosul este balanta si proportia fetei pe care omul o are. Rolul makeup-ului este acesta: modul in care aplici sprancenele si machiajul sa iti creeze o iluzie vizuala de perfectiune”.
Anastasia Beverly Hills este primul brand care a lansat pomada de sprancene
Anastasia a revolutionat obiceiurile americanilor in ceea ce priveste pensatul. Formula pomadei a descoperit-o dupa ce s-a chinuit ani la rand sa faca sprancenele clientelor cu un mix de vaseline si fard de pleoape, iar inspiratia de a se apuca de pensat a gasit-o in propriile greseli: „Acum 30 de ani nimeni nu isi pensa sprancenele in America si era Hollywood-ul! Am inceput cu sprancenele, pentru ca mi-am dat seama ca ale mele aveau o forma gresita, erau subtiri si rotunde. La scoala in orele de desen, profesorul meu ne-a explicat ca daca vrei sa desenezi un portret si vrei sa schimbi emotia redata de acesta, schimbi forma sprancenelor. Atunci mi-am dat seama ca forma sprancenelor mele imi creea un look mirat si asa am inceput sa dezvolt aceasta tehnica, iar cand mi-am dat seama ca am reusit ceva am vrut sa impartasesc cu toata lumea. Am muncit non-stop 7 zile din 7 de dimineata pana seara pentru a ajunge aici”.
„Business-ul inseamna ca in fiecare zi sunt probleme pe care trebuie sa le rezolvi”
In prezent Anastasia Beverly Hills doreste sa extinda cat mai mult catalogul de produse pe care compania il detine. Nu se plange insa de munca ci doreste sa vada frumosul din partea creativa: „Procesul din spatele produselor create de noi este unul complicat pe care il facem deja de 20 de ani. Ca sa cream un produs lucram inainte de a-l lansa in jur de 2 ani de zile si de multe ori daca nu suntem 100% siguri ca nu este produsul pe care il vrem nu il lansam. In acest moment lucram la 50-60 de produse. Momentele dificile nu vor trece niciodata, nu conteaza daca esti la inceput, la mijloc sau sus. Daca as sta sa descriu, business inseamna ca in fiecare zi sunt probleme pe care trebuie sa le rezolvi”, a povestit Anastasia Soare. Iar pentru cei la inceput de drum in domeniul antreprenoriatului a avut un indemn:
„Trebuie sa fiti pasionati de ceea ce faceti, daca nu sunteti pasionati veti renunta. Este foarte greu, dar daca sunteti pasionati, va duceti la culcare zicand ca nu mai puteti face nimic si a doua zi de dimineata o luati de la capat”.