Skip to content

Dupa ce au ajuns din nou pe primul loc in topurile americane, trupa K-pop Stray Kids pozeaza cu New York-ul in fundal in noua campanie Tommy Hilfiger.

Tommy Hilfiger a cooptat trupa de baieti K-pop Stray Kids pentru noua campanie care prezinta colectia toamna 2024. Stilul cool Stray Kids se potriveste perfect cu noile piese Tommy Hilfiger pentru sezonul rece.

Campania, desfasurata pe fundalul siluetei orasului New York, ii prezinta pe superstarurile K-pop in piese clasice de inspiratie prep, modernizate, redefinind conceptul de a visa maret. 

Cei opt membri ai grupului intruchipeaza increderea dinamica ce leaga brandul de radacinile sale, campania fiind un omagiu adus ideii ca nicaieri nu e ca acasa — in special in New York. 

„Tommy Hilfiger este un simbol al stilului american,” au spus Stray Kids. „De fiecare data cand il vizitam, ne ajuta sa ne simtim ca acasa prin stilul sau prep atemporal – ne face sa simtim ca orice este posibil. Suntem foarte entuziasmati ca fanii nostri sa ne vada in varful lumii in aceasta campanie iconica din New York.”

„Linia orizontului din New York este scena suprema pentru un moment iconic din cultura pop,” a spus Tommy Hilfiger. „Pentru a treia noastra campanie cu Stray Kids, i-am dus la inaltimi noi – ipostaza aceasta de a fi deasupra orasului m-a inspirat de la inceput si a fost modalitatea ideala de a evidentia stilul lor distinctiv, care intruchipeaza perfect energia vibranta a New York-ului.”

Colectia toamna 2024 este inspirata de New York, orasul care a definit stilul american clasic, oferind constant o actualizare a acestuia.

Continuand traditia de a integra detalii atletice in fiecare colectie, gama de haine sport casual ofera reinterpretari contemporane ale siluetelor clasice, inclusiv pantaloni chino cu taietura eleganta, pulovere tricotate rafinate si polo-uri actualizate. 

Printre punctele de atractie ale sezonului se numara un palton modernizat din lana in nuanta camel ca piesa perfecta pentru layering, o geaca puffer supradimensionata in carouri elegante, precum si paltoane tip pea coat stilate in bleumarin intens si jachete bomber cu detalii inspirate din stilul varsity. 

Pulovere moi, camasi Oxford clasice si sacouri croite cu maiestrie sunt create pentru a fi purtate in straturi, in timp ce mocasinii si ghetele Chelsea elegante sunt o declaratie de versatilitate si eleganta cotidiana. Usor de purtat, dar cu impact, este o abordare moderna a stilului atemporal cool, indiscutabil legat de NYC si de esenta Tommy.

Stray Kids cuceresc lumea cu lansarea recenta „ATE”, consolidandu-si statutul prin obtinerea primului loc in Billboard 200, pentru  cincea oara consecutiv. 

Grupul isi extinde statutul de lunga durata ca parte a familiei Tommy, dupa ce a aparut in campaniile Tommy Hilfiger pentru toamna 2023 si primavara 2024. 

Fotografiati in culorile iconice ale brandului, rosu, alb si albastru, membrii trupei, Bang Chan, Lee Know, Changbin, Hyunjin, HAN, Felix, Seungmin si I.N, au fost surprinsi in portrete naturale si pline de energie de catre Alisdair McLellan.

Colectia Toamna 2024 este disponibila pe tommy.com, in magazinele Tommy Hilfiger din intreaga lume si prin intermediul unor parteneri selectionati. In Romania colectia se gaseste si in magazinele Tommy Hilfiger din Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov si Promenada Mall Sibiu.

Citește în continuare