Vans are acum furgonete in forma de pantofi de sport care se plimba prin New York. Campania face parte din lansarea colectie MTE (Made for the Elements)
In traficul din New York au putut fi vazute zilele acestea furgonete in forma de pantofi sport. Fac parte dintr-o campanie prin care Vans a lansat colectia MTE (Made for the Elements), conceputa pentru a rezista temperaturilor umede si reci.
Vehiculele circula pe strazile New York-ului in pereche, ca si cum ar fi niste picioare gigant, iar partile supradimensionate din stanga si din dreapta evidentiaza culoarea taupe a pantofului si cunoscutului imprimeu, semnatura care seamana cu o tabla de sah.
Furgonetele se opresc din cand in cand, astfel incat privitorii pot intra pentru a vedea pantoful din interior, avand posibilitatea sa experimenteze si sa vada cum vor fi protejati de zilele ploioase si racoroase. Toti cei care au si intrat in furgonete, au primit pantofi sport pentru a-i testa.
Colectia cuprinde piese de vestimentatie pentru trei tipuri de vreme – pentru toate tipurile de vreme, pentru vreme versatila, dar si vestimentatie tehnica, pentru cei care urca pe munte, si se gaseste in variante de adulti si copii. Colectia se poate descoperi aici.
Vans este una dintre companiile care foloseste cel mai adesea cross-marketing, asocieri cu alte branduri/nume foarte mari pe care le aduce sub forma de desene pe pantofii sport.
Pe langa personajele din universul Disney, Star Wars sau The Simpsons, Vans si-a facut un obicei din a lansa anual colectii dedicate marilor artisti. Este un mod de a folosi vizualuri arhicunoscute dar si de a introduce arta moderna catre un public foarte tanar.
In 2018, a aparut colaborarea cu Muzeul Van Gogh din Amsterdam. Au fost folosite patru lucrari ale maestrului olandez, printre care „Floarea soarelui” din 1880, „Almond Blossoms” din 1890, „Craniul” din 1887 si „Peisaj cu case”.
In 2019, a fost lansata colectia capsula dedicata Fridei Kahlo care a folosit cele mai cunoscute doua autoportrete ale artistei din 1940 si imprimeul cu pepene rosu din „Viva la Vida” din 1954.
2020 a insemnat o colaborare cu Damien Hirst pentru o editie limitata de sneakers cu faimoasele buline ale artistului britanic.