Skip to content

Venera Arapu @ Luxury – Mai 2008

 

Venera Arapu revista Luxury Mai

 

Ce o sa gasiti in numarul pe mai al revistei Luxury:

* designerul Venera Arapu este pe coperta. De abia astept sa citesc interviul cu ea 🙂 * interviu cu Pierre Rainero, directorul de stil si imagine al casei Cartier * un articol despre aparitia pe piata romaneasca a Vertu, luxoasa marca de telefoane mobile

Si multe altele interesante… Dar mai multe detalii va las sa aflati din comunicatul de presa din a doua parte a acestui post 🙂

Numarul din mai al revistei Luxury o are pe coperta pe Venera Arapu, designerul ce redefineste, intr-un amplu interviu, luxul. Venera Arapu este complet atipică pentru lumea românească de astăzi. Aerul său de divă retro poate induce în eroare si nu te îndeamnă în nici un fel să bănuiesti asceza interioară pe care o cultivă această femeie pentru care ludicul, fragilitatea si frumusetea lumii s-au exprimat atât de bine în hainele pe care le-a creat.

Pierre Rainero, directorul de stil, de imagine si de patrimoniu al casei Cartier, ne-a acordat un interviu, in exclusivitate, in care a vorbit despre istoria recenta, dar si despre traditia Cartier.

Aparitia pe piata din Romania a celebrei marci luxoase de telefoane mobile, Vertu, face ca din ce in ce mai multi oameni sa vorbeasca depre ele. Este adevărat că Vertu este divizia de lux Nokia, dar adevărul este incomplet dacă nu adaugăm faptul că tehnologia şi manopera sunt echivalente cu cele mai distinse şi perfecţioniste opere de orloger.

Designerul de interior Maarten Baas nu e piroman – deşi obişnuieşte să-şi ardă lucrările, nu are o filozofie artistică – deşi obiectele pe care le creează au substanţă şi mesaj, nu produce decât tiraje limitate. Procedeul care i-a adus faima e arderea obiectelor, trecerea lor printr-o ploaie de foc, asigurându-le astfel un suflu de prospeţime (paradoxal!) şi încă vreo zece vieţi de acum înainte.

La sectiunea WWW este prezentat coupe-ul Spyker C8 Aileron, una dintre putinele mărci din lume la care se poate vorbi despre o legătură cu un domeniu elitist al tehnicii, aeronautica. În plus, Spyker a propus adesea elemente tehnice pe care abia unul sau doi alti producători auto îndrăzneau să le tatoneze la momentul respectiv.

Golful este considerat a fi un sport luxos. Nu e nici o surpriză, prin urmare, că oamenii care derulează afaceri de succes joacă golf. Nu trebuie să cădeţi în defetism: reciproca nu este obligatorie; dacă nu ştiţi să faceţi diferenţa între un match play şi un stroke play nu înseamnă că locul dumneavoastră este în categoria middle sau low management.

Luxury este o cale de a cunoaste lumea prin tot ceea are ea mai haute: haute couture, haute parfumerie, haute joaillerie, haute horlogerie. Lista ar putea continua dacă s-ar fi inventat cuvinte similare si pentru segmentele premium si de lux din industria masinilor, iahturilor, avioanelor, hotelurilor. Luxury este o cale de a aduce la picioarele voastre toată această lume prin definitie haute. Luxury nu înseamnă numai lux, ci si rafinament, civilizatie, educatia gustului estetic, artă.

Luxury este o publicatie premium lunară, parte din trustul MTR Press, ce editează si publicatiile Photo Magazine, Audio Video si Connect. Luxury este în prezent singura publicatie de pe piata românească dedicată exclusiv industriei luxului, care se adresează în aceeasi măsură bărbatilor si femeilor.

Citește în continuare