Vin Diesel a confirmat ca „Fast and Furious” se va termina dupa al 11-lea film. Intre timp, „F9” intra in cinematografele din Romania pe 25 iunie.
Intr-un interviu acordat ca parte a turneului de promovare al noului film „Fast and Furious”, actorul Vin Diesel a confirmat ca al 11-lea film al francizei va fi ultimul.
In timp ce povestea lui Dominic Toretto va continua cu „F9” care va fi lansat in Romania pe 25 iunie – biletele fiind deja disponibile pentru rezervare – producatorii uneia dintre cele mai de succes francize cinematografice din lume se pregatesc sa incheie un capitol incredibil.
Diesel a confirmat intr-un interviu acordat The Associated Press ca exista alte doua filme in lucru – al 10-lea si al 11-lea – sugerand ca vor fi lansate in 2023 si 2024. In acelasi timp a confirmat finalul francizei cu al 11-lea film: „Fiecare poveste merita sa aiba un final. Stiu ca oamenii vor simti ca nu ar trebui sa se termine dar cred ca toate lucrurile bune ajung la un final. Exista motive pentru un sfarsit iar franciza aceasta il merita. Franciza s-a ridicat de la pamant iar lumea intreaga l-a sustinut pe acest personaj subestimat pana intr-un punct in care a depasit deja toate celelalte francize. Dar franciza are si un suflet iar sufletul acela are nevoie de odihna.”
Diesel a jucat rolul lui Dominic Toretto inca din primul film al francizei „Fast and Furious” care a fost lansat in 2001. Prima productie a reusit sa stranga peste 200 de milioane de dolari din box office in timp ce ultimele doua filme lansate – al 7-lea si al 8-lea – au strans peste un miliard de dolari fiecare.
Succesul francizei i-a lansat cariera lui Diesel si l-a propulsat in topul celor mai cautati actori pentru filmele de actiune din Hollywood. Alaturi de ei, s-au ridicat si Dwayne „The Rock” Johnson, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, rapperul Ludacris, Jordana Brewster, Jason Statham si regretatul Paul Walker.
Franciza a produs deja si un spin-off de succes cu The Rock, Idris Elba, Vanessa Kirby si Jason Statham in rolurile principale. “Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw” a fost lansat in 2019, a avut un debut de 180 milioane de dolari din biletele vandute in primul week-end in cinematografe si peste 750 de milioane de dolari pana la final.
„F9” trebuia sa fie lansat anul trecut la Universal Pictures a amanat evenimentul din cauza pandemiei. Productia il aduce inapoi pe Sung Kang’s Han si il introduce pe John Cena in universul „Fast and furious”. Filmul este asteptat sa devina blockbusterul verii si, posibil, al anului. Trailerul poate fi urmarit mai jos, biletele pentru avanpremiera romaneasca a filmului pot fi rezervate aici.
Regizorul Justin Lin a declarat ca ideea incheierii francizei i-a venit dupa o conversatie pe care a avut-o cu Vin Diesel care a jucat rolul principal in 8 din cele 9 filme „Fast and Furious”.
Lin care a regizat cinci din filmele francizei se va ocupa si de al 10-lea si 11-lea film. Regizorul care s-a mai ocupat si de „Star Trek Beyond” (2016) intre filmarile pentru „Fast and Furious” a povestit ca „F9′ este inceputul capitolului final al seriei: „Incercam sa regandim totul astfel inca urmatoarele 2 filme sa incheie calatoria extraordinara pe care au avut-o aceste personaje.”
Din distributia „F9” mai fac parte si Michelle Rodriguez in rolul sotiei lui Dom, Tyrese Gibson in rolul lui Roman Pearce, Ludacris in rolul mecanicului din Miami, John Cena in rolul lui Jakob Toretto, fratele lui Dom care lucreaza ca asasin platit, Finn Cole in rolul lui Jakob din tinerete, Jordana Brewster in rolul Miei Toretto, sora lui Dom si Jakob, Nathalie Emmanuel in rolul hackeritei Ramsey, Sung Kang in rolul Han Lue, Helen Mireen in rolul Queenie, Kurt Russell ca Mr.Nobody si Charlize Theron ca Cipher.
Productia include aparitii speciale de la Bad Bunny, Cardi B si de la Vincent Sinclair Diesel, fiul lui Vin Diesel.
Mai jos puteti descoperi lista celorlalte filme amanate pentru 2021, printre ele se numara mult-asteptatul „Dune” cu Timothee Chalamet in rolul principal, „Avatar 2”, „James Bond: No time to die” si noul film al francizei „Top Gun”.
Franciza Fast and Furious a devenit una dintre cele mai profitabile serii cinematografice, cu incasari de peste 5,13 miliarde de dolari si un buget al productiilor din ce in ce mai mare, primul film a avut dificultati in a gasi vehicule care sa se incadreze in doar 2 milioane de dolari.
Astfel, producatorii au recurs la serviciile lui Craig Lieberman, care nu a tunat masinile, ci a improvizat si stilizat masinile ca sa arate spectaculos dar totodata sa se incadreze si in bugetul alocat si au optat pentru vehicule relativ accesibile, precum Mitsubishi 3000GT VR4 sau Toyota Supra. O alta provocare a fost sa suplimenteze numarul de masini si de decoruri si pentru cascadori.
De altfel, masinile din filmele Fast and Furious au starnit adevarate pasiuni pringtre iubitorii de masini.
Un fan din Canada a modificat 24 de masini care seamana cu cele aparute in seria de filme Fast and Furious, devenind astfel cel mai mare colectionar de masini-replica al seriei. Povestea colectiei lui o puteti citi aici: