Skip to content

Flamingo, masina de golf, sneakeri cool si super filtre instagram in Wonderland, o intalnire creativa a tinerilor cu brandul CCC

 Wonderland, campania brandurilor sport disponibile la CCC si-a propus sa inoveze si sa ofere produse care sa raspunda nevoilor consumatorului.

Prin abordarea sa care au inclus o masinuta de golf, multi flamingo roz si cele mai cool modele de sneakers, brandul polonez CCC a dorit sa realizeze  crearea unei legaturi emotionale cu fanii sai si sa lansze o invitatie deschisa adresata oricui isi doreste sa adopte un stil urban cool.

Iubitorii stilului sport au avut ocazia sa se intalneasca cu Selly, ambasadorul global al campaniei, precum si cu numerosi creatori de continut din mediul online in magazinul CCC din AFI Cotroceni. Prin intermediul acestui eveniment, brandul a  creat un puternic buzz online si a adus produsele sale mai aproape de utilizatorii directi, prin activari special concepute pentru generatia Z.

Evenimentul de lansare a avut loc intr-un spatiu atipic ce a recreat atmosfera de basm a campaniei, unde cei prezenti au putut  explora  modelele  Puma, Champion, Reebok, New Balance, Sprandi, Kappa sau VANS la propria statie de golf si au putut ajunge la fiecare cu ajutorul unei masinute de golf.

Pentru a face experienta CCC si mai interactiva, au fost introduse mai multe filtre  disponibile pe Instagram realizate de artistul digital Eliana Bogdan, iar modelele preferate de sneakers au putut fi explorate si printr-o activare AR ce a permis invitatilor sa descopere colectia Wonderland intr-un mod interactiv.

„Intr-o piata aglomerata unde audienta este asaltata permanent de mesaje, a gasi o modalitate de a livra mesajele CCC intr-un mod inovator a fost extrem de important. Succesul campaniei Wonderland a fost  dat de trei ingrediente importante: targe­tarea eficienta si distributia mesajului catre audienta potrivita, mesajul campaniei si modul de livrare a acesteia”, a mentionat Silvia Popescu, Marketing Manager, CCC Romania.

„ Wonderland este un proiect care a demarat in decembrie 2022 cu un concept promitator,  a continuat la inceputul anului cu o sedinta foto & video complexa in Polonia, campanii cu influentatori si proiecte media. Surpriza cea mai placuta a venit odata cu provocarea organizarii acestui duo de evenimente pentru lansarea oficiala – unul dedicat ambasadorului global, Selly, cu obiectivul de generare trafic in magazin – si al doilea, cu peste 200 de invitati, care au descoperit in exclusivitate taramul brandurilor sport de la CCC. Putem doar sa spunem ca am ajuns undeva la mijlocul alfabetului, iar aceasta campanie integrata va continua sa intreaca limite”, a declarat Diana Iordachioaia, Digital Brand Strategist, RAN Communication PR Agency.

Noua colectie Wonderland Sport este disponibila in toate magazinele CCC, in aplicatie si pe ccc.eu.

Citește în continuare